Vrijheid panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
jan

Re: Vrijheid panty

Bericht door jan »

Omdat ik eens een vriendje had die het leuk vond als ik een panty aandeed heb ik er wel eens een gedragen, lang geleden.
Ik vond het buitengewoon oncomfortabel, de benen afsluitend. En dat terwijl ik nou juist ooit rokken ben gaan dragen omdat je benen dan zo lekker vrij zijn! Ieder moet doen wat íe wil maar eerlijk gezegd zou ik niet naast een man durven lopen die panties draagt!.Tenzij onder een lange broek, dan zien de mensen het niet....
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrijheid panty

Bericht door RokSterNL »

En als die man in de winter een maillot draagt onder een rok ?
jan

Re: Vrijheid panty

Bericht door jan »

Ook niet. Zelf draag ik alleen maar rokken als het lekker weer is. In de winter niet. Ik heb ook niet behoefte om per se rokken te dragen, het is bij mij een kwestie van comfort. En een beetje rebels zijn natuurlijk.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrijheid panty

Bericht door RokSterNL »

Ik begrijp het. Nou gelukkig dat we niet allemaal van hetzelfde houden, anders wordt het zo saai.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Vrijheid panty

Bericht door sam »

Vrijheid blijheid. Eenheid in diversiteit. Persoonlijk vind ik een panty heerlijk zitten. Begon ik jaaaren geleden panty's te dragen onder een lange broek, toen een tijd niks, toen weer wel en later steeds meer bij een korte broek. Alleen bij temperaturen boven de 22 graden laat ik het wel. Tot dat ik de rok ontdekte. De combinatie rok/panty vind ik fantastisch. ik heb inmiddels ruime ervaring met het dragen van een rok met panty bij kou. Zelfs een vrij kort spijkerrokje is heel goed te dragen bij koude maar dan wel in combinatie met een wat dikkere panty. Maar ik vind so wie so dat een kwaliteitspanty om je benen heerlijk is maar met een rok is het perfect.
Laatst gewijzigd door sam op 04 mei 2012 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Vrijheid panty

Bericht door Roktom »

Ik draag van die plakkousen
Dat zijn kousen met boord, zonder broekje, dan blijf het gevoel van de rok.
Idee, kruitvat € 3,00
C-1000 € 4,65 zitten beter.
50 din of in 30 din.
Plak vast aan je bovenbeen.
Lekker gevoel.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Vrijheid panty

Bericht door sam »

Bij mijn spijkerrok altijd een opaque panty van Wolford. Zit fantastisch die combinatie.
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Vrijheid panty

Bericht door Roktom »

Ik had ooit een buurvrouw die voor haar werk pantys moest dragen, kreeg ze vergoed.
Maar als ze niet meer goed zaten, hoe dat weet ik ook niet, maar dan gooide ze ze weg.
Ook ander kleding stukken zetten ze buiten in een zak.
Nu moest ik om 8,00 uur naar mijn werk, en als daar zo'n zak stond van haar nam ik die mee.
Onder weg even kijken wat er in zat.
Bruikbaren dingen zo als: panty's enz. er uit, en de zak in de vuilbak.
Zo ben ik jaren aan mijn kleding voor niets gekomen.
Ik koop ze nu in de winkel.
Ben haar ooit eens tegen gekomen en het haar verteld.
Ze zij: had het maar gezegt, dan had je het zo van me gekregen.
Ja, had het maar gezegt.
Krijg nu af en toe nog wel wat van haar, lief mens.
Zo zie je.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Plaats reactie