Vrijheid panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Lovetowearskirts
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2009 17:35

Vrijheid panty

Bericht door Lovetowearskirts »

als iedereen mocht dragen wat ze willen
zouden jullie dan allemaal een panty dragen?
ikke wel, dan kreeg ik hem niet eens meer uit.

zoude jullie als er vrijheid in kleding 100% is de panty dragen?
Ja.
Nee.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Vrijheid panty

Bericht door Wiha »

Ik draag nu al praktisch elke dag een panty (niet met deze hoge temperaturen), maar dan voornamelijk onder mijn lange broek (zonder sokken). Als het meer geaccepteerd was, liep ik er wel meer open mee met bv. een korte of 3/4 broek. Het liefst met rok natuurlijk.
Maar uiteraard heeft iedereen de vrijheid om het te dragen maar dan kom je bij het punt of de maatschappij het accepteert als je er anders bij loopt dan anderen en of je dit voor jezelf kunt accepteren dat bekenden jou zo gekleed zien.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Vrijheid panty

Bericht door Jos »

ik zou alleen een panty dragen als het nodig is vanwege de temperatuur of zo, maar dan nog liever een langere rok met laarzen of pantysokjes.
Dit heeft ook een praktische reden: ik ben minder beweeglijk in mijn rug door oude (sport)blessures en vind sokken aantrekken al lastig, ik wil zwijgen van panty's.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrijheid panty

Bericht door RokSterNL »

Ja dat zou ik zondermeer dragen, maar ook niet met dit warme weer.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrijheid panty

Bericht door willi »

Ik zit op dit moment achter het toetsenbord, slechts gekleed in slip en katoenen minirok.
32ºC voor m’n gevoel.
Als ik ’t woord panty hoor val ik ter plaatse bewusteloos.
Maar als het weer even kan, draag zeer dunne leggings met teenslippers,
of de combinatie panty – legging met schoenen.
En als het echt frisser wordt, dikkere panty’s (60 den) met rok
of met dikke legging en tuniek. (vrijwel dagelijks)
Een enkele keer draag ik ook panty’s onder een dunne broek.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Vrijheid panty

Bericht door rokwens »

Niet echt, een lange rok en wat langere kousen volstaan, zelfs in de winter. Het moet al stevig vriezen eer ik een panty ga dragen. En in huis is het altijd warm dus daar hou ik een panty geen uur vol.
Ik hou niet van het ingepakte , omsloten gevoel en vind de luchtigheid van een rok beter tot zijn recht komen zonder panty.
Zonder panty voel je ook de diverse stoffen beter aan.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrijheid panty

Bericht door willi »

Rokwens, daar heb je een punt.
Met een panty mis je het gevoel van de rok. Maar ja, ik ben nu eenmaal een koukleum.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrijheid panty

Bericht door RokSterNL »

Dat klopt dat het naast het luchtige gevoel ook nog eens lekker is als je een rok langs je benen voelt strelen.

Echter draag ik een panty niet alleen uit dat het in de koude nog wat isolatie geeft, maar ik vind zeker in de winter als de bruine tint van je benen verdwenen is, het ook nog eens een mooiere uitstraling geven aan je benen, alsof je benen toch nog iets gekleurd zijn.
Marc
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 apr 2009 12:25

Re: Vrijheid panty

Bericht door Marc »

Zoals ik al eerder schreef, draag ik graag panties maar dat is meer in de koudere periode. In volle zomer is het veel te warm en zoals andere leden opmerken, je mist het gevoel van die rok tegen je benen en zeker als het dan nog een beetje waait. tijdens mijn werk draag ik wel altijd nylon kniekousen, ik draag ze zelfs als ik nieuwe schoenen ga kopen. Wil ze voor geen goud nog willen missen.

Groetjes, Marc
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Vrijheid panty

Bericht door ecokilt »

Ik draag helemaal niet graag panties.
Zelfs als het vriest draag ik - als ik een rok aan heb buiten - laarzen en daarin nylon sokjes of kniekousen of iets langer.
Er is dan 0 tot 5 cm been bloot en eigenlijk heb ik geen kou. Vaak draag ik die lange kousen zelfs alleen voor het zicht: ik heb dan een lange jas tot aan mijn laarzen, de rok zie je nauwelijks of niet en als de donkere kousen bloot komen (ipv mijn bloot been) denken veel mensen dat het een lange broek is - denk ik tenminste.
En zoals gezegd: je voelt een rok en zijn beweging pas echt op blote benen.
Plaats reactie