mannenpanty winkels

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
jan

mannenpanty winkels

Bericht door jan »

Voor mijn hartoperatie met bypasses hebben ze een ader uit mijn linkerbeen verwijderd. Zes weken lang moest ik een steunkous dragen. De hoofdverpleegkundige adviseerde om daarna panty's te dragen voor de vochtbalans in het been. Ze zei er gelijk bij,ze zag mijn afkeurende blik, dat er ook mannenpanty's te koop zijn. Nu wist ik dat door deze site natuurlijk ook wel maar voor zover ik weet alleen via internet.
Sinds een paar teleurstellende aankopen met kilts uit Amerika koop ik nooit meer iets op het internet. Weet iemand winkels waar je voor mannenpanty's terecht kunt? Liefst niet te ver van Zoetermeer.
Ik zal nooit panty's onder een rok dragen, dan durf ik echt niet over straat, maar onder een lange broek kan het natuurlijk wel.
Dank bij voorbaat!!!!!!!!!!!!!!!
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: mannenpanty winkels

Bericht door Roktom »

Ja Jan dat is een goeie.
Ik weet wel een webwinkel, maar dat wil je niet.
Ik ga voor je kijken.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
jan

Re: mannenpanty winkels

Bericht door jan »

Via het internet heb ik zelf het volgende gevonden:
Lindsay's kousenwinkel via www.silk-stockings.nl heeft een toonkamer in het woonhuis. Het is wel een webwinkel maar je kan er ook gewoon naartoe om te kijken wat ze hebben en eventueel maatadvies.
Helaas is mijn been weer gaan ontsteken dus voor mij geen mannenpanty. Er mag niets overheen.....
jan

Re: mannenpanty winkels

Bericht door jan »

Ik was het adres vergeten te vermelden: Laan van de Avant Garde 155 te Rotterdam, Nesselande. Telefoonnummer voor een afspraak vind je op hun site
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: mannenpanty winkels

Bericht door sam »

jan reijman schreef:Ik zal nooit panty's onder een rok dragen, dan durf ik echt niet over straat, maar onder een lange broek kan het natuurlijk wel.
Dank bij voorbaat!!!!!!!!!!!!!!!
Met een zomerpanty valt het amper op. de combinatie rok /panty is echt geen verzonnen relatie. dat gaat heel goed! Beter dan panty/broek
jan

Re: mannenpanty winkels

Bericht door jan »

Dat weet ik natuurlijk ook wel maar het gaat er mij om dat het klootjesvolk op straat nog steeds denkt dat panty's alleen voor vrouwen zijn. Ik ga er altijd prat op dat ik vrijwel nooit reacties krijg te horen als ik in rok loop maar als ik er panty's bij zou dragen verwacht ik heel wat reacties, zeg maar een beetje schamper. Daarbij komt dat ik opgezette knieeen heb door arthrose en dan lijken panty's geen gezicht.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: mannenpanty winkels

Bericht door RokSterNL »

Juist Jan, klootjesvolk dat is het en niet anders, want mensen met beschaving, ongeacht of ze iets wel of niet vreemd zouden vinden, zeggen er niets van, of indien ze er wel iets over op te merken hebben, zullen ze dat altijd op een fatsoenlijke manier doen. Niet door je voor rot te schelden of uit te gaan lachen.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: mannenpanty winkels

Bericht door sam »

Mijn ervaringen in de openbaarheid met panty's zijn legio en ik heb nog nooit een opmerking gehad, noch vreemde blikken. Dat kan maar door 3 dringen komen: 1 ze zien het niet, 2 ze zien het wel en denken "ieder zijn meug", of 3 ze zien het wel, maar denken ach laat ik er geen opmekring over maken. Eigenlijk vergelijkbara met ervaringen in de openbaarheid met het dragen van een rok.
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: mannenpanty winkels

Bericht door Roktom »

Jan en wat gekocht?
Laat het even weten, ga ik er ook heen.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Plaats reactie