in het ad: mannenpanty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

in het ad: mannenpanty

Bericht door w-sure »

In het AD vandaag een stukje over de mannenpanty:

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld ... ty-s.dhtml

de reacties zijn niet unaniem lovend.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: in het ad: mannenpanty

Bericht door willi »

Hoewel panty's voor mannen tijdens de middeleeuwen helemaal aanvaard waren,

Aanvaard??? Hoezo aanvaard.
Mannen droegen het gewoon. Er was geen sprake van dat het, door wie dan ook, 'aanvaard werd.
De schrijver moet zijn tekst eens nalezen. Stommeling!

De rest stelt zich aan als machopubers.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: in het ad: mannenpanty

Bericht door RokSterNL »

Positief om te lezen in algemene zin dat hier verandering in komt. Niet alleen die saaie sokken en kniekousen. Het zal mij wel benieuwen of het hier dan ook in de mode komt. Nederland is toch vaak met andere dingen veel te behoudend, of liever gezegd trutterig.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: in het ad: mannenpanty

Bericht door Jos »

ik vind het een positieve ontwikkeling, alleen wordt de drempel voor de gewone man weer veel te hoog gelegd met 80 euro voor een panty.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: in het ad: mannenpanty

Bericht door RokSterNL »

De prijs schrikt mannen af, die iets anders willen dan alleen maar saaie sokken en kniekousen. Geen wonder dat het er dan niet doorheen komt. Als je al nagaat dat dat pak wat Hans Noordstrand colbert met rok voor, ik dacht € 500,00 op maat kon maken. Als ik mij vergis, dan verbeterd Rokwens mij wel, want wij tweetjes zijn toen bij hem thuis geweest in Nijholtpade in Friesland voor opnamen voor de Club van 100. Dat was na de opnamen in het Nederlands Textielmuseum in Tilburg. Dit even als indirecte informatie voor dat ik van het topic afdwaal.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: in het ad: mannenpanty

Bericht door sam »

Net als in het belgische bericht hierover (zie www.herenpanty.tk ) valt het mij op dat het alleen maar negatieve reacties zijn. Maar IK WEET dat er een zwijgende minderheid is die gewoon DRAAGT. Persoonlijk vind ik het wat duur, maar aangezien ik de panty als unisex beschouw weet ik mij uitstekend te redden met de reeds bestaande panty's. En als je voor kwaliteit gaat, zoals ik op dit moment draag, en dat is een Wolford Satin opaque 50 den doinkerblauwe panty (zie foto album) dat is een dure panty die € 27,- kost, maar wel een goede duurzame oplossing als je weet dat ik deze al 100 keer heb gewassen sinds ik m in 2007 kocht. De pasvorm is uitstekend overigens.
Plaats reactie