Panty's voor mannen bij Laredoute - Somewhere

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Panty's voor mannen bij Laredoute - Somewhere

Bericht door Ludwigcw »

Bij herfst - winter collection 2009.

In de drie typische mannenkleuren zoals je bij de korte katoenen sokken hebt, zwart, grijs en bruin. Maar het is een begin.
Spijtig genoeg wordt het afgebeeld door een dame. Tja als je nog niks in je gamma hebt om ermee te combineren, en een foto van een panty onder een lange broek zal waarschijnlijk ook niet veel zeggen hé !

Ik denk dat ze eens voorzichte uitproberen wat de reactie daarop zal zijn. Nu, hetzelfde artikel heb ik onder Somewhere niet terug gevonden bij de dames.

Zie link.

http://www.laredoute.be/BE/nl/aankoop-s ... d=63515527

Groeten Ludwigcw
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Panty's voor mannen bij Laredoute - Somewhere

Bericht door Jos »

is een goed begin Ludwig,
Ik zie alleen niet wat maat 1, 2 of 3 is, als ik zou willen bestellen. Bij de dames staan dezelfde bestelmaten vermeld.
Leuk detail: voor de dames dezelfde panty's te koop; ze zijn wel 10 eurocent goedkoper :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Panty's voor mannen bij Laredoute - Somewhere

Bericht door Ludwigcw »

Jos, het zijn niet dezelfde hoor. Samenstelling is anders, die van de dames zijn meer synthetis ( nylon ) zoals we van een panty gewoon zijn. Die voor de mannen zijn uit 78 % katoen vervaardigd, waarschijnlijk om het ook toegangkelijker te maken, daar de meeste mannen katoenen kousen gewend zijn, nylon daarentegen word door velen nog als vrouwelijk bestempeld.
Had ik gecheck omdat ik eerst een fout in hun database vermoede, of dat ze eens dameskousen bij de heren lanceerde om de reacties daarop te zien. Maar ik ben ze nog niet bij de dames tegengekomen, dus ik veronderstel dat ze speciaal geslecteerd zijn voor de heren.

En voor de maat hebben ze ergens op hun site wel van die conversie tabellen waar je volgens je lichaammaten kan zien wel nummer je moet nemen.

Ludwigcw
Plaats reactie