Winkels voor grotere maten damesschoenen/laarzen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Winkels voor grotere maten damesschoenen/laarzen

Bericht door Viqueen »

Ik ben weer geslaagd bij Passo Leeuwarden.Ik wou kijken of de laarzen er nog waren die ik een tijd terug gezien had,maar geen geld voor had.Liet ze me ook nog een variant zien met blokhak,verder hetzelfde,ik aarzelde even...maar die waren wel in de uitverkoop.Het was het laatste paar,alleen was de vorm smaller,en dus passen ze mooier om mijn voeten,omdat ik ondanks maat 43 smalle voeten heb 8-)

Dus heb ze gekocht,financieel meevallertje,en erg mooie laarzen.Een tikkeltje ' vrouwelijk ' ,een beetje uitdagend,en sierlijk...zoals kleding hoort te zijn.En ze dragen heerlijk....had ook niet anders verwacht van kleding die voor vrouwen word gemaakt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Winkels voor grotere maten damesschoenen/laarzen

Bericht door Jos »

Ik zou zeggen, laat eens zien viqueen
Ik ben erg benieuwd. Volgens mij is het een voordeel als je smalle voeten hebt, dan passen de schoenen, die in het rek voor de dames liggen beter, dan de schoenen in het rek voor de mannen. Om over de keuze maar te zwijgen.
Ik kocht vroeger mijn schoenen meestal in Italie of Spanje op vakantie vanwege de smallere leest, tegenwoordig ga ik gewoon naar de "andere" kant :) met mijn maatje 40
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Winkels voor grotere maten damesschoenen/laarzen

Bericht door RokSterNL »

Viqueen schreef:Het was het laatste paar,alleen was de vorm smaller,en dus passen ze mooier om mijn voeten,omdat ik ondanks maat 43 smalle voeten heb 8-)

Dus heb ze gekocht,financieel meevallertje,en erg mooie laarzen.Een tikkeltje ' vrouwelijk ' ,een beetje uitdagend,en sierlijk...zoals kleding hoort te zijn.En ze dragen heerlijk....had ook niet anders verwacht van kleding die voor vrouwen word gemaakt :mrgreen:
Ik heb maat 44, maar ook een smalle voet. De verkoopsters zeiden, dan ook, daar bof je maar mee als man dat je smalle voeten hebt. Veel mannen hebben geen smalle voeten. Daarom ben ik ook zeker heel erg blij mee. Daarom passen de schoenen/laarzen mij zo goed.

Wat betreft het model, dat is toch juist wat we willen als man, dat we net zulke leuke en elegante schoenen/laarzen in ons assortiment hebben. Alleen zijn die er jammergenoeg niet, dus moeten we het wel bij de dames halen.

Veel plezier met je nieuwe aankoop, Viqueen. Misschien doe je ze wel aan tijdens de bijeenkomst in het Amsterdams Historisch Museum. Ben erg benieuwd in ieder geval. Als je een digitale camera hebt, dat weet ik natuurlijk niet, dan kun je de laarzen fotograferen en hier de foto op het forum plaatsen. Je hoeft dan niet zelf op de foto te staan.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Winkels voor grotere maten damesschoenen/laarzen

Bericht door willi »

Mooi is dat! Meneer heeft slechts maat 40. Wat is 't toch oneerlijk verdeeld in de (mannen)wereld.
Met die maat kun je redelijk terecht in de dameshoek, voor het leukste van het leukste en . . . voor weinig geld.
Een tijdje terug dacht ik geluk te hebben bij Wehkamp. Een paar spannend mooie espadrilles voor €60,00 in maat 42. (2 weken levertijd) Ik heb wel maat 43, maar in een open schoen lukt 't wel met 42.
Maar nee hoor, na zes weken kreeg ik te horen dat ze waren uitverkocht.
En zo gaat het steeds. Leuke schoenen zat, maar boven maat 41 is het afgelopen. Niet leverbaar of zeer snel uitverkocht.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie