Vrouwenvoeten zijn beter.

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Nog even over die voeten/onderbenen.
Is het jullie nooit opgevallen dat de kuiten van verreweg de meeste mannen ergens halverwege het onderbeen ophouden? Met het gevolg, een mager, wat stakerig en lang been boven de enkel. In tegenstelling hiermee lopen de kuiten van vrouwen vloeiend door tot vlak boven de enkel, hetgeen een aanzienlijk gevulder effect geeft. Zeker met kleine voeten
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Ik had er eerlijk gezegd nog nooit op gelet, maar ik zal het eens gaan bekijken. Geluk is dat we in wezen nu de goede kant uit gaan met het weer. Tenminste niet als het zo is als vandaag. Maar als de zon lekker schijnt en de meeste vrouwen weer met blote benen naar buiten komen, dan heb je er goed zicht op. Wij zijn de Keurmeesters. :lol:
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Als je goed kijkt naar de recente foto van Mik, dan zie je dat een mannen(onder)been er enorm op vooruit gaat in korte nauwsluitende laarsjes met een hak.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Dat viel mij ook op. Van Mik is bekend dat hij stylistisch heel veel aandacht besteed aan het geheel. Zoals ik al in mijn reactie schreef op de fotoshoot in Groningen. Hij is zeer kritisch over hoe hij zichzelf kleedt, maar ook tegenover anderen. Hij zou echt veel mannen van goed advies kunnen dienen, zodat we er als rokdragende man met de hele outfit goed voor de dag zouden komen. Hij heeft echt een goede kijk op dit soort dingen. De ene man heeft daar oog voor zoals je ook vrouwen hebt die dat hebben. Maar er zijn net als dat er mannen zijn die totaal geen smaak hebben ook vrouwen die dat niet hebben. Daarbij komt ook nog de factor, dat je je in de kleding die je draagt wel prettig moet voelen. Niet dat je een outfit aantrekt die je goed staat, maar je voelt je er in als een kat in een vreemd pakhuis. Het is dan zaak iets anders te zoeken, wat je wel goed staat en je jezelf ook prettig in voelt. Dat is niet eenvoudg.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Heel goed verwoord Rokster.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Dank je Willi. Eindelijk toch eens iets goed gedaan. :D
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door Viqueen »

Hoi willy,mij was dat al lang opgevallen.Ik dacht dat jij de enkelzelf bedoelde,de achillespees zit daar geloof ik.

Vandaar dat ik even niet wist wat jij met de enkel bedoelde.Mijn kuiten lopen gelukkig ook vloeiend naar onderen.Daar dank ik de evolutie god dan voor 8-)

De meeste kuiten[vooral mannen] houden inderdaad halverwege het onderbeen op.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Mijn kuiten lopen gelukkig ook vloeiend naar onderen.Daar dank ik de evolutie god dan voor

Dan heb je inderdaad mazzel. Dat komt bij mannen maar zelden voor
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Ik persoonlijk denk dat ik ook gelukkig geschapen ben met mijn benen/kuiten. Hallelujah :lol:
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Wisten jullie dat mode-icoon en multimiljardaire Paris Hilton maat 44 schoenen heeft?
Maar ja, dat is niet zo erg als het lijkt. Ze heeft genoeg geld om haar schoenen op maat te laten maken.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie