Vrouwenvoeten zijn beter.

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Vrouwenvoeten zijn beter.
De verhoudingen van voeten en benen bij vrouwen liggen gunstiger dan bij mannen.
De omvang van haar onderbeen is groter ten opzichte van de lengte van de voet, waardoor deze nog kleiner lijkt dan ze al is; met een verhouding 66:34. Bij mannen is deze 71:29.
Ook is de vrouwenvoet hoger en de mannenvoet platter.

Begrijpelijk dat daardoor ook haar schoenen beter tot hun rechtkomen. Vooral als ze ook nog hoge hakken hebben. Dan wordt de horizontale verhouding al gauw 50:50. Dat geeft dat sexy plaatje van ranke benen.
Bij de mannen is het heel anders. Juist in combinatie met die platte, lage schoenen ziet dat er al gauw uit als 3:1. Een winkelhaak dus. Niet bepaald fraai.
Laatst gewijzigd door willi op 12 nov 2010 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door masker »

wat een interresante anatomieles. Wel jammer voor de heren hier dat jullie er zo beroerd vanaf komen met de voeten/onderbenen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Willi, knap hoor. Waar haal jij al die inspiratie en dat onderzoekende vandaan.

Ik moet er ergens ook wel om lachen. Niet uitlachen, maar het klinkt heel komisch :D

Het is wel waar.

Willi, het klinkt misschien oneerbiedig dat ik zo over de man spreek, terwijl ikzelf ook in dat pakje zit. De Schepper heeft eerst alle troep gebruikt om de man van te maken. Vervolgens moest deze nog een rib afstaan om daar de vrouw van te maken. Voor de rest gebruikte hij daar alle goede onderdelen voor. :D :lol:
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door masker »

dank u! voor deze fijne woorden :lol:
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

Hoi Masker, Komt die dank van jou, mij toe, of Willi ? :D
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door willi »

Het idee voor dit onderzoekje ontstond tijdens mijn laatste bezoek aan de sportschool.
Het viel mij (voor de zoveelste maal) op dat mannen van die dunne enkels hebben, waardoor hun voeten extra lang lijken. Dit in tegenstelling met die heerlijke volle kuiten en enkels en relatief korte voeten van vrouwen. Vrijwel zonder uitzondering!
De test heb ik uitgevoerd bij mij, mijn vrouw en enkele familieleden en kennissen, door alle voeten en enkels op te meten en in kaart te brengen. Met het bovenstaande resultaat. Helaas!
Wéér komen de vrouwen er als winnaars uit. Verd. . . ;)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door masker »

RokSterNL schreef:Hoi Masker, Komt die dank van jou, mij toe, of Willi ? :D
Aan jou omdat in je verhaal de vrouw er goed vanaf komt :lol:
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door Viqueen »

Ik let ook altijd op hoe een vrouwenbeen er uitziet.Ik zie geen verschil tenminste in de onderbenen van een model,en die van mij.En heb wel dunne enkels.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:
RokSterNL schreef:Hoi Masker, Komt die dank van jou, mij toe, of Willi ? :D
Aan jou omdat in je verhaal de vrouw er goed vanaf komt :lol:
Gelukkig is mijn dag ook weer goed :lol:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vrouwenvoeten zijn beter.

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Het idee voor dit onderzoekje ontstond tijdens mijn laatste bezoek aan de sportschool.
Het viel mij (voor de zoveelste maal) op dat mannen van die dunne enkels hebben, waardoor hun voeten extra lang lijken. Dit in tegenstelling met die heerlijke volle kuiten en enkels en relatief korte voeten van vrouwen. Vrijwel zonder uitzondering!
De test heb ik uitgevoerd bij mij, mijn vrouw en enkele familieleden en kennissen, door alle voeten en enkels op te meten en in kaart te brengen. Met het bovenstaande resultaat. Helaas!
Wéér komen de vrouwen er als winnaars uit. Verd. . . ;)
Willi, wat schitterend, wat voor werk jij er van maakt :D
Plaats reactie