Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Drie maanden geleden zag ik een advertentie op Marktplaats staan waar Canterbury Sheepskin uggs in maat 44 te koop werden aangeboden voor € 60,00.
Ik dacht verdomme, ik heb die € 60,00 niet ineens, en ik mag mijzelf toch weleens een keertje verwennen. Ik de adverteerder gemaild via de site, en hem voorgelegd, dat ik ze ontzettend graag wilde hebben, maar dat ik helaas niet die € 60,00 in 1 x bij elkaar heb, omdat ik rond moet zien te komen van een wajonguitkering, maar dat dit wel een uitgelezen gelegenheid vind, die niet tot nauwelijks meer voor komt. Ik heb hem toen gevraagd of hij er mee akkoord ging dat ik dit in 3 x zou voldoen, en of hij ze dan ook wilde vasthouden voor mij. Ik kreeg van hem een mail terug, dat ik mij natuurlijk niet in de nesten moest werken, dat ik het wel kon opbrengen met mijn uitkering. Dit gaat mij lukken die € 20,00 per maand in 3 x mailde ik hem terug.
Gelukkig was het voor mij betrouwbaar, daar ik hem opgezocht heb in de telefoongids van zijn woonplaats. Nu deze maand heb ik dan de laatste betaling gedaan, en gisteren heb ik ze dan via TNT ontvangen. Ik had met hem afgesproken of hij mij zodra hij de uggs zou verzenden wilde mailen. Dat heeft hij keurig gedaan, en zelfs het pakketnummer er bij vermeld, zodat ik het pakket kon volgen via Track & Trace van TNT.

Dit zijn de laarzen die ik altijd al heel graag heb willen hebben, omdat je er alleen maar dames mee ziet lopen in de winter. Met zo'n omslagbontrand. Ik kan ze zonder de omslag dragen, maar ook met de omslag. Hij had ze gekocht, maar nog nooit gedragen omdat ze hem de verkeerde maat hadden gestuurd. Hij moest een maat kleiner hebbem. Ze komen oorspronkelijk uit Australië.

Nu is het er het weer niet meer voor om ze te dragen, maar die tijd komt wel weer.

Ben benieuwd hoe jullie ze vinden. Zie de bijgevoegde foto.
Bijlagen
Canterbury Sheepskin.JPG
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Hoe vinden jullie mijn nieuwe laarzen ?

Lees het eerste bericht eerst maar om te weten hoe en wat.

Zie de foto bij het eerste bericht.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door masker »

@RokSter, ik had gister al gereageerd maar blijkbaar is het niet goed gegaan.
Ik vind je laarzen geweldig mooi!
De bruintint is volgens mij goed te combineren met zowel donkere als lichte tinten waarmee je de laarzen waarschijnlijk in het najaar en voorjaar ook kan dragen.
Met Uggs moet je in de winter als er zout gestrooid wel voorzichtig zijn want suede neemt makkelijk zout op en dan krijg je kringen die je nauwelijks meer weg krijgt (maar ja als we weer zo'n winter krijgen als de laatste is er toch geen voldoende zout)
Maak je nog een keer een foto van de Uggs in combinatie met een outfit?
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Hallo Masker, blij om te horen dat jij ze mooi vindt. Je geeft mij direkt een goed advies waar ze bij passen. Pekel en zout wist ik, als dat eenmaal er ingetrokken is, krijg je die kringen er haast niet meer uit. Ik heb weleens gehoord dat je ze dan boven een stomende fluitketel moet houden en dan voorzichtig wrijven.

Ik zal zeker nog eens een foto in combinatie met de uggs en een outfit maken. Dat zal wel pas in het najaar zijn. Ja het kan natuurlijk nu ook, maar als dan de zon schijnt, staat dat wel vreemd op de foto. Men ziet dan toch echt dat het een zomer☀netje is.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door masker »

Ja in de zomerzon zijn de Uggs wel een beetje overdreven 8-)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Alhoewel ik gisteren nog een vrouw wel met blote benen en in rok met laarzen zag.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door masker »

iiieeeuww dat doe je toch niet in de zomer.....
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Nee, daar stond ik ook van op te kijken.

Heb inmiddels toch maar even een aantal foto's gemaakt van mij met de uggs.

Daaronder een bruine corduroyrok, een panty van Kunert Leg Comfort 70 met zo'n hele mooie glans er over, omdat mijn benen nog niet echt lekker gebruind zijn en een suedejack. Het gaat nu alleen maar even om het geheel. Hoop dat het een beetje aardig stylistisch op elkaar is afgestemd.
Bijlagen
DSC00351.JPG
DSC00350.JPG
DSC00349.JPG
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door willi »

Ja hoor Rokster, het ziet er prima uit. Is het groen inderdaad zo groen?
Kleurenfoto’s op het net zijn niet altijd even betrouwbaar.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Canterbury sheepskin uggs gekocht via Marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Dank je Willi, Het poloshirt is in wezen nog iets zachter groen, maar het ontloopt elkaar niet veel. Bij foto's komt dat altijd vaak voor. Een soort van zweem. De kleuren hoeven niet altijd betrouwbaar te zijn, als ik het maar ben :lol:
Plaats reactie