Aanstekers

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Aanstekers

Bericht door Ludwigcw »

Hier even verder brabellen over (mijn) puntaanstekers,

Peter,
Ze stonden alvast tussen de andere damesshoenen, ik heb het niet gevraagd aan de verkopster en die heeft daarop geen toespelling gemaakt . Zij en ook mensen uit mijn omgeving vinden ze wel stoer staan. Zo als ik al zei komen ze niet mooi over onder een sportieve of korte broek. Ik draag ze dikwijls als ik iets stijlvoller gekleed ben ( receptie, etentje, feest enz ) met een mooie jeans, linnen zwarte broek, of een geklede zwarte broek.
Het is maat 42, maar de verkopster vond dat een 41 eigenlijk ook goed was omdat ze toch wat zouden uitzetten. En zoals je ziet heb ik nu al een beetje plaats over, dus ze had gelijk. Maar toen ik ze paste zat mijn hiel net gelijk met de achterkant van de hak.

Rokwens,
Bloodvoets blijven ze goed aan de voet zitten, maar met een nylonkousje zouden ze wel eens een beetje durven schuiven bij een vlugge pas. Door de redelijke hoge hak blijf je er wel goed inzitten.
Stappen wel iets harder dan rubbere zolen. Maar er een sprint mee inzetten zou mij nu ook niet probleemloos lukken, zeker niet met kousen erin aan. Ook opletten bij oneffenheden in het voetpad (ondergrond) waar je op loopt, er is soms kans dat je met je toppen er blijft aan happeren.
In het begin zat ik met mijn toppen ook altijd tegen de volgende trede aan bij trappen en roltrappen. :roll:

Langs de andere kant is het heerlijk ( vooral met nylonkousje aan ) dat je voeten, wat ik veel doe als we ergens aan het tafelen zijn, in en uit te schuiven in mijn aanstekers, of met de toppen van mijn voeten op de hiel van mijn aanstekkers te balaceren. 8-) Daar kan ik echt van genieten. Ja, zoiets zal je niet doen met al die gesloten manschoenen hé ! :mrgreen:

Hier nog een paar foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groeten Ludwig
Peter v

Re: Aanstekers

Bericht door Peter v »

Ludwig, bedankt. het is nu iets duidelijker. Vrouwen hebben ook andere instappers, waar er geen banden of hakken op zijn. Deze zijn vast de luxer nette uitvoering daarvan. En met lange punt tenen is het inderdaad wel oppassen! Weer wat geleerd.

Peter v
Plaats reactie