Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door RokSterNL »

Ik heb zojuist vandaag nieuwe laarzen ontvangen via de post, die ik besteld had bij Stravers Luxe Schoenen in Amsterdam. Deze schoenenwinkel in kleine en grote maten voor dames heeft sinds dit winterseizoen ook een goedkope lijn van laarzen. Deze zijn echter niet van echt leer, maar van kunstleer met een crepezool (spekzool ook wel genoemd). Deze hebben mij € 79,00 gekost. Hebben een hoge hak, maar lopen heerlijk. Alleen als je normaal gesproken een maat 44 hebt, zoals ik, moet je deze wel een maat groter bestellen. Ik had namelijk eerst 44 besteld, maar deze viel iets kleiner. De verkoopster die ik aan de telefoon had vertelde mij dit ook. Ze zei, aangezien wij deze laarzen dit jaar voor het eerst in ons assortiment hebben zitten, moeten we eerst wat ervaring op doen van de klanten die ze kopen. Ze verkopen kennelijk als een trein, en hun ervaring is nu inderdaad dat als je een bepaalde maat normaal gesproken hebt, dat je deze laarzen een maat groter moet nemen.

Direkt vanmiddag maar even een foto ervan gemaakt. Zie hieronder.

Groetjes, RoksterNL
Bijlagen
RokSterNL in nieuwe kunststof bruine laarzen.jpg
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door Viqueen »

Het is altijd wel mooi om via internet kleding te kopen,blijft spannend wanneer het word gebracht.

Toch met laarzen koop ik nu voortaan in de winkel,want dan kan ik beter bekijken of ik ze mooi vind passen.

Veel plezier er mee.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door RokSterNL »

Hoi Viqueen, Vroeger ging ik altijd persoonlijk naar deze winkel toe, nu had ik er niet zoveel zin in, en heb ze gebeld. Ze kennen mij nog van vroeger toen ik er kwam. Ik had ze trouwen al op het fotootje gezien bij de nieuwsbrief die ik van Stravers had ontvangen.

Hier nog even de foto apart geplaatst van de laars.

Groetjes, RokSterNL
Bijlagen
9998d1784b4f6883230d3f020fbcc6f2.jpg
9998d1784b4f6883230d3f020fbcc6f2.jpg (29 KiB) 11727 keer bekeken
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door willi »

Mooie laarzen joh, leuke hakhoogte ook.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door RokSterNL »

Ik denk dat ik ze best aan kan doen, als we in november naar het Amsterdams Historisch Museum gaan. Ik neem aan dat de temperatuur dan wel van dien aard is.

En voor die prijs kun je nog weleens een paar nieuwe kopen.
Andro Gyn
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jan 2008 15:32

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door Andro Gyn »

Proficiat met de aankoop, RoksterNL! Mooie laarzen met mooie hak, en vooral, het staat je goed! Ludwigcw heeft het al meerdere keren aangehaald, hé: een rok staat nu éénmaal mooier met een iets elegantere schoen! Wat mij betreft dus top! Het plaatje past gewoon beter dan met een lompere platte schoen.

Een zool in crêpe, dus waarschijnlijk geen geklik van je hakken? Trekt iets minder de aandacht, ook wel handig!

Veel plezier er mee! Benieuwd naar je ervaringen!

Gts, Andro
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door RokSterNL »

Hoi Andro Gyn, Leuk weer eens iets van je te horen. :D

Ja we hebben elkaar toen bijna een jaar geleden ontmoet in Breda.

Dat is zo'n rubber zool inderdaad, en als je op een gladde ondergrond loopt zoals bijvoorbeeld sneeuw, dan kan je nog wel iets glijden, maar toch veel minder. Dit komt door het dikke profiel in de zool. En bijkomend voordeel, wat jij al zegt het maakt geen geluid. Het lijkt net alsof je op een kussen loopt. :D

Ik zal mijn ervaringen zodra ik ze ben gaan dragen, want nu is het daar toch nog iets te warm voor, hier vertellen.

Groetjes, RokSterNL
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door masker »

Wat een leuke laarzen! ben jaloers dat jij op hakken kan lopen want na de nodige operaties aan knieën en heup ben ik daar niet stabiel genoeg meer voor. Staat ook geweldig bij de rok die je op de foto aan hebt. mijn complimenten hoor!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Niet al te dure nieuwe laarzen gekocht

Bericht door RokSterNL »

Heel jammer dat jij daar niet meer op kunt lopen. Ze hadden jou zeker ook heel goed gestaan.

De laarzen worden ook als een stoer model getypeerd.
Bedankt voor je compliment.

Hoop in ieder geval dat je in november mee kunt naar het Amsterdams Historisch Museum. Ik zal ze dan hoogstwaarschijnlijk aan doen.
Plaats reactie