Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Bericht door RokSterNL »

Dat geldt voor mij ook, treintje, van die prijzen.
jan

Re: Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Bericht door jan »

Hier nog een tip en de reden dat ik dat weet:
Omdat ik rotvoeten heb - ik ga niet uitleggen wat er allemaal aan mis is - kijk ik ook wel eens bij de 'dames' voor sandalen.
Zo ook in Arnhem bij Schuurman Schoenen. Toen ik bij sportieve damesschoenen maatje 43 stond kwam er een verkoopster vragen of ze iets voor me kon doen. Ik zei haar dat ik keek of er iets voor me bij was en vervolgens zei ze dat als ik iets wilde passen en mijn maat was er niet bij ik alleen maar hoefde te gillen (haar woorden).
Leuke mevrouw en zo kan het dus ook.
Persoonlijk denk ik dat als zaken grote maten verkopen het vaker zal voorkomen dat mannen er kopen. Verkooppersoneel heeft dat natuurlijk gauw door en worden dan welwillender.
Het is tenslotte nog altijd zo dat verkoopsters omzet willen draaien en het zal ze een rotzorg zijn wie voor die omzet zorgt.
Slechts sommige verkoopsters laten hun ouderwetse instelling -bijvoorbeeld bij religieuze overwegingen - prevaleren.
Die kom je nog wel eens tegen in Dronten.................
Schuurman zit in het noorden en oosten van het land. Ze hebben een zeer grote collectie.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Bericht door willi »

Ja Jan, ik woon nu eenmaal in Flevoland. Dus een beetje meer respect voor Dronten hè. Ze krijgen daar binnenkort zelfs een NS station, ook niet om blij van te worden; toch?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
jan

Re: Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Bericht door jan »

Ik weet niet of je over een auto beschikt Willi maar een Schuurman-filiaal is vanuit Dronten gauw gevonden. Hoewel het altijd mogelijk is dat je dan ook weer een minder intelligente verkoopster treft.
Inmiddels heb ik even gekeken op hun site maar die is buiten werking. Kijk op www.schuurman-schoenen.nl.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Welgemoed stapte ik heden morgen . . .

Bericht door willi »

Mooi spul Jan, maar ook zij gaan niet verder dan damesmaat 42, terwijl de leukste, waar ik echt warm voor loop, slechts tot maat 41 gaan. Dus niks nieuws onder de zon.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie