Mannenlaars in Neckerman catalogus

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Wiha »

Neckermann heeft nu ook een mannenlaars in de catalogus van 30cm hoog

Zie Neckermann artikelnummer: E200944 (of via herenmode / schoenen / laarzen)

Onderstaand een afbeelding:
Bijlagen
Neckermann laars
Neckermann laars
Neckermann boot for man a.jpg (11.02 KiB) 12630 keer bekeken
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door RokSterNL »

Ziet er lekker stevig, stoer en puur mannelijk uit. Heb alleen de Neckermann catalogus niet, maar zal eens kijken op hun website.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Wiha »

Ik heb de laars van Neckermann gekocht. Van de buitenkant is deze ruw en van binnen met een zachte voering. Loopt wel lekker. Zachte rubberen zool, dus je hoort niet dat klikkend geluid wat je bij sommige dames modellen wel hebt. Hij ziet er wel een beetje 'grof' uit, maar dat geeft iets meer het mannelijke aan. Zal proberen er dit weekend foto's van te maken en deze online zetten.

Groeten,
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Peter v »

Ja Wiha, het ziet er mooi uit, tenminste als je een stevige laars zoekt. Het lijkt op een motor laars. Het is tenminste een laars welk je zou verwachten dat een man die zou dragen. Nog over dat getik van de laarzen, je hebt ook heren schoenen met harde zolen, en van die mooie cowboy boots, tikken die niet? Het is wel zo dat veel dames schoenen voorzien zijn van een dunne en harde kunststof zool, dat tikt inderdaad opvallend. geef mij maar een kwaliteits rubber zool. loopt verantwoord, en stil.

Ik heb het eerder gezegd, niets mis met een mooie laars, maar ik hoop niet dat wij gedoemd zijn om alleen zulke grote lompe zware laarzen bij een rok aan te hebben, door de stereotyp vorming? Het is gewoon zo dat wij anders ook geen laarzen droegen wanneer wij korte broeken aan hadden, en nu met een rok wordt het wel erbij gedragen. Omdat het nog zo nieuw is, zal het voorlopig zoeken blijven naar wat wij elk mooi vinden staan.

Styling advies was hier op zijn plek, door iemand die alles van rokken en wat daar bij hoort af weet, maar ook de mannen wereld begrijpt.

Vr. Gr.
Peter v.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Wiha »

Zoals beloofd een foto van de laarsen van Neckermann. Hier heb ik een close-up geplaatst terwijl ik de laarzen draag en in het foto album een foto waarin ik helemaal te zien ben terwijl ik ze draag. Ze lopen best wel lekker. Hopelijk zijn er meerdere die deze laarzen gaan bestellen om zo ook de laars voor mannen een beetje gewoon te krijgen.
Bijlagen
Mannenlaars van Neckermann
Mannenlaars van Neckermann
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Peter v »

Da's mooi! :) Ziet er wel degelijk, en stoer uit. lijken wel op Motor laarzen. Van de weinige laarzen op de markt voor mannen, zijn deze zeker het overwegen waard, tenminste als je stoere laarzen zoekt. Wie heeft de mooie foto's van jou gemaakt?

Net als met schoenen, heb je zware kisten en sjieke slanke uitgaans / kantoor schoenen. Wie wat fijnere, meer geklede laarzen zoekt, zal volgens mij nog altijd een geschikte laars moeten zoeken op de dames schoenen afdeling.

Vr. gr.
Peter v.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door jptje »

als je nu op de site van neckermann kijkt zie je dat ze verschilende mannen laarzen hebben.
ik heb er ook één paar gekocht,ik zal dit weekend een foto online zetten
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door kiltair »

Inderdaad, ziet er prima uit!
Ik zou er ook 1 bestellen als ik niet nu al 4 laarzen (2 lage, 2 hoge) had..

Jan
Peter v

Re: Mannenlaars in Neckerman catalogus

Bericht door Peter v »

kiltair schreef:Inderdaad, ziet er prima uit!
Ik zou er ook 1 bestellen als ik niet nu al 4 laarzen (2 lage, 2 hoge) had..

Jan
8-) He' jan, als je als man meerdere soorten schoenen/laarzen hebt, begint het op de vrouwen te lijken ;) .Die hebben ook nooit genoeg schoenen. Niets mis mee. Met het rok dragen komt ook daarbij aangepaste kleding, het één komt met het andere. Al naar gelang hoe ver je zelf wilt gaan. Wanneer je meer aandacht geeft aan kleding, met het aandacht bij ons richting rokken, krijg je ook meer aandacht voor de nodige passende schoenen. Leuk om te zien hoe dit verloopt bij andere rok dragers. De PUUR MANNELIJKE drager, uit eigen keuze of uit angst om verdere gevoelens bloot te leggen, kan dacht ik, meestal voldoen met zijn mannelijke schoenen.

Wanneer je meer kleurrijk en gevarieerd rokken gaat dragen, verval je volgens mij in meerdere schoenen / laarzen, al dan niet dames exemplaren. Of te wel, fijnere schoenen dan dikwijls aangeboden worden voor de man.

Peter v.
Plaats reactie