welke schoenen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

welke schoenen

Bericht door eddy100 »

welk soort schoenen en kleur panty wordt er tegenwoordig gedragen onder een mannen rok. Ik zelf loop soms met een hakje maar dat is me eigenlijk ietje te vrouwelijk. Voor de panty kies ik meestal zwart 40 den zeker als ik mijn benen niet onthaard heb anders kan het wel eens 15 of 20 zijn
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: welke schoenen

Bericht door dino »

Ik draag meestal pumps met hakken tot 5 cm
Ik draag meestal huidskleurige panty en onthaar de benen elke week met wax
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: welke schoenen

Bericht door eddy100 »

Dino, dat ontharen doe ik ook geregeld maar meestal met créme, de schoenen ik heb hakjes maar om daar veel met rond te lopen moet ik wel wat meer oefenen en is ook veel vrouwelijker wat voor mij niet hoeft. Ik had gedacht aan een schoentje met een soort blok hak van een paar cm opdat het wat eleganter is en niet zo opvalt dat het damesschoenen zijn; Ik moet ook rekening met het feit dat ik hier alles geniep moet doen partner is er niet over te spreken.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: welke schoenen

Bericht door john »

Voor mij hoeven pumps (of andere schoenen met hak) niet persé onder een rok die ik draag. Per slot van rekening dragen we het niet om de "vrouwelijke" uitstraling.
Toch draag ik best wel vaker een schoen of laars met een hak als ik een rok draag. Het ligt maar net aan de situatie en sfeer.

Panties draag is sowieso erg weinig, maar dat heeft ook te maken met het voor mij "ontbreken van comfort" door het strakke panty-broekje.
Als ik al iets in de panty-sfeer draag zijn het kousen met een gordeltje. Dat komt omdat hold-ups bij bij niet echt "hold-up" zijn.

John
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: welke schoenen

Bericht door musa »

Ik draag gewone schoenen met mijn rok aan,als ik zou dames schoenen dragen beland ik gelijk met een verzwichte voet in de spoedafdeling.
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: welke schoenen

Bericht door eddy100 »

ik zelf heb ook wat problomen met hod-ups maar voor de zekerheid gebruik een lijm roller en doe de kleefstof aan de silicone band en zo blijven ze wel veilig zitten. Wet betreft de schoenen ik vind dat ze er wel een beetje elegant mogen uit zien maar niet echt vrouwelijk. Zelf doe ik wel eens een hakje (maar loop er niet stabiel mee) en meestal een sandaal maar in de winter gaat dat moeilijker
Plaats reactie