Uitverkoop in Tilburg

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door WesleyN »

@Yvan volgens mij is het bij jou ook meer omdat je iets mooi vindt en op de tweede plaats pas het gevoel van dragen komt. Ik heb het dat je iets mee wilt uitdrukken. Zit ik op de goede weg bij je?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door RokkenRob »

@WesleyN,

Die enkellaarsjes lijken mij ook wel wat, maar heb momenteel nog geen schoeisels nodig.
Maar bij van Haren hebben ze ook leuke enkellaarsjes en voor een betere prijs.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door WesleyN »

Goede tip. Leuk...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door RokkenRob »

En bij Scapino hebben ze ook wel wat leuke modellen voor een betaalbare prijs.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door Yvan »

WesleyN schreef: 18 okt 2017 21:56 @Yvan volgens mij is het bij jou ook meer omdat je iets mooi vindt en op de tweede plaats pas het gevoel van dragen komt. Ik heb het dat je iets mee wilt uitdrukken. Zit ik op de goede weg bij je?
Inderdaad, ik draag iets omdat ik het leuk vind, het gevoel komt er ergens achteraan. Ik koop met evenveel enthousiasme een Levis 511 jeansbroek als dat ik ergens een rok, panty of laarzen op de kop tik. Als ik morgen een bepaald overhemd aan wil en dat past enkel bij een broek dan zal de rok in de kast blijven. De rok is een aanvulling van mijn kleerkast en wens de broek niet in te ruilen voor de rok. Mijn streefdoel is om alles te kunnen dragen wat ik leuk vind ongeacht het voor man of vrouw ontworpen werd. De vrouwen staan hier een stuk verder dan wij mannen, als zij iets leuk vinden dan kopen ze het gewoon en gaan er morgen de stad mee in. We kunnen er nog iets van leren.

Serieus off topic, sorry. :oops:
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door WesleyN »

Misschien moet ik wel eens naar Van Haren gaan. Ik vind Scapino wel erg duur geworden?! Hoe kan dat?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door WesleyN »

Even nog bij H&M gesurft. Nee niet wat ik zoek. Maar ik denk dat ik nog even tot volgend jaar wacht. Wat schoenen betreft kan ik meestal ook wel bij herenschoenen aan mijn trekken komen. De enige eis die ik aan schoenen stel is: het moet bij mijn rokjes passen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door Alex »

Mag ik jullie ook wijzen op Van Haren?
Die heeft (beperkt) damesschoenen en -laarzen t/m maat 44 voor weinig geld.... Ook minder opvallende enkellaarsjes....
Ik overweeg deze:
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-d ... 3900000011


En deze:
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-d ... 5000000011

Deze heb ik pas gekocht en lopen (door de plateauzool en de bandjes) verbazingwekkend goed:
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-d ... 4300000010
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door Remko »

Zelf heb ik ook een aantal laarzen en laarsjes. Deze op de foto zijn mijn laatste aanwinst en lopen bijzonder goed. Ik had 2 maten besteld in 42 en 43 maar het is uiteindelijk toch 42 geworden.
Zijn best goed te combineren op zowel rok als jeans en ben er dan ook best blij mee.

https://www.googleadservices.com/pagead ... IOA&adurl=
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Uitverkoop in Tilburg

Bericht door RokkenRob »

Mijn voorkeur gaat uit naar deze modellen, enkellaarsje.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie