bijeenkomst 15 mei

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door ecokilt »

Ik vind Leuven op zich een goeie stad, maar jammer genoeg niet voor mij in rok.
Ik werk daar en dat vind ik echt te moeilijk, het zijn nl. ook mijn studenten en pubers die daar rondlopen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Dan hak ik nu definitief de knoop maar door.

We organiseren het in Antwerpen.

Uiteindelijk Rokwens heeft ook al aangegeven dat dit centraler ligt. En wie kan het beter weten dan de Vlamingen.

Dan moet er nog wel even een plek afgesproken worden waar we bijeen komen.

Wie suggesties heeft, roept U maar.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door DIDI69 »

Hoi,
Denk niet dat de plaats het probleem is van minder interesse vanwege Vlaamse/Belgische kant, echter wel de datum, is nl een verlengd weekend (Hemelvaartweekend).
Misschien beter tijdens een "normaal" weekend organiseren.
Tevens best vooraf (enkele leden) de plaats bezoeken/verkennen en een geschikte taverne/cafe uitzoeken, ook bereikbaarheid met openbaar en prive vervoer bekijken (parkeerplaatsen, kostprijs) en dan een datum vastleggen.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door rokwens »

We vergaderden toen op 'het zuid" waar normaal de sinksenfoor staat (kermis). Goed bereikbaar vanuit de autostrade (ring) Op het grote plein kan je makkelijk parkeren.
Wie met de trein komt moet nog wel de tram nemen, maar ik ken die verbindingen niet. (richting nieuw gerechtshof)
Het café Entrepôt du Congo heeft mannen in rok dus al wel meer gezien, we zaten daar met Idriz Jossa om zijn collectie mannenrokken te bekijken. We kregen toen het zaaltje op de eerste verdieping toegewezen. Dit café is zowat de klok-rond open. Maar er zijn vast nog andere leuke locaties, aan de Schelde vb.
( combinatie met modemuseum ? Winkel van Dries van Noten ? Kammenstraat ? )
Andere sugesties ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gesloten