bijeenkomst 15 mei

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

Des te verder we weg gaan zitten, des te moeilijker het voor mij wordt.

Mensen met een auto kunnen een bepaalde afstand makkelijker overbruggen dan mensen die zoals ik altijd en eeuwig afhankelijk zijn van het OV. Dus als nu niet duidelijk is waar de bijeenkomst dan plaats gaat vinden. Ja als dat heel ver in Vlaanderen is, tegen de Franse grens, dan bedank ik daarvoor, mits iemand mij mee neemt, en ook weer op een redelijke tijd afzet bij een station in Nederland waar ik toch binnen een redelijke tijd ook weer thuis ben.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Jos »

hallo rockster,

natuurlijk wil ik niemand uitsluiten, zeker jij niet. En zoals al jptje gezegd heeft, wil hij je wel onderweg ergens oppikken (dit zeg ik zonder het met hem overlegd te hebben) en anders kan ik je ook nog altijd ergens oppikken, net zo goed als bijv. masker heeft aangegeven, graag met iemand mee te willen rijden. Het meest praktische lijkt mij om eerst te kijken, wie er komen, waar we dan elkaar het beste kunnen treffen en dan de eventuele reisproblemen op te lossen. Dat laatste lijkt mij het kleinste probleem (en ik weet dat dit voor een groot probleem is)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Wiha »

Allen,

We zijn nu 3 pagina's verder en ik weet nu al niet wie zich er wel of niet hebben aangemeld, welke datum het nu word of in welke plaats. Volgens mij zijn we straks ergens op pagina 20 en is er misschien een antwoord. Er word alleen maar met tig berichten gediscussieerd over vervoer / bereikbaarheid...... Er is nog niet eens een definitieve locatie....... Zoveel te meer mensen mee gaan dan is er altijd wel iets qua vervoer te regelen om iemand ergens op te pikken (zelf naar tussen locatie reizen en daar meegenomen en terug gebracht worden door een ander.

Volgorde:
Bepaal eerst locatie
Bepaal datum
Kijk wie kan / wil komen

Als bovenste 2 bekent zijn begin een nieuw topic en wie deze begint, houd in dat 1e berichtje bij (dmv wijzigen bericht) wie zich hebben aangemeld om zo een overzicht te hebben.

Als er op de wijze doorgegaan word zoals nu gebeurt, ben je al veel aanmeldingen verloren omdat mensen het niet meer lezen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door jptje »

Re: bijeenkomst 15 MEI

door jptje » zo 14 maart 2010, 12:15 uur
ik heb nog eens gekeken, en ik denk dat leuven een goede keus zal zijn.
dat is voor iedereen goed bereikbaar.(roksternl kan dan naar eindhoven of helmond komen met de trein,zo dat hij met mij mee kan rijden en ik heb dan nog 2 plaatsen over voor wie ook mee wil rijden).
er moet nu namelijk idd wel een plaats woorden afgesproken.
en leuven ligt redelijk centraal,en is goed bereikbaar zowel met de auto als openbaarvervoer.
is iedereen het hier mee eens.
ik hoop het wel anders komen we er natuurlijk niet zo snel uit.
gr jptje
rok aan of rok uit wat maakt het uit kleding is voor iedereen
jptje
 
Re: bijeenkomst 15 of 22 mei
door RokSterNL » zo 14 maart 2010, 14:34 uur
Prima, daar ben ik het mee eens.

Ik reis dan wel naar Eindhoven. Dat is voor mij het makkelijkste.

Dan is het misschien het handigste als je mij aan de achterzijde oppikt. Niet aan de centrumzijde. Ik ben al zo vaak in Eindhoven geweest.


(roksternl ik ben zo vriendelijk geweest om jou reactie ook terug te plaatsen)
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Heel erg bedankt, jptje.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door DIDI69 »

Niet veel animo onder de mannen / vrouwen in rok om nog eens bijeen te komen op een nu nog steeds niet gekende plaats.
Daar ik op 15 Mei niet kan (verlengd weekend) zal ik binnenkort het initiatief nemen om een plaats en datum voor te stellen.

Note:
Waarom is mn vorige posting verwijderd ?
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Er is de vorige keer iets gebeurt op het forum, waardoor de backup teruggezet is geworden op de stiuatie van zaterdag 13 maart. Tenminste ik vermoed dat daardoor dit misschien verdwenen is. Wiha heeft het met veel pijn en moeite weer allemaal kunnen fixen. Jammer dat dan jou posting hierdoor verdwenen is.

Nu ga ik wee on topic. Ja ik vind het jammer dat er niet zoveel animo is als voor 10 oktober in Breda. Als je een plaats belegd, hou dan ook een beetje rekening met de mensen die vanuit Nederland moeten komen.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door jptje »

er is een plaats,namelijk leuven.
er heeft nog niemand bezwaar gemaakt tegen leuven,dus ga ik er van uit dat eidereen dit een geschikte plaats vind.
meld je aan voor leuven dit is voor iedereen goed te bereiken.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door Wiha »

In een ander topic zijn er tot nu 4 aanmeldingen. Had ook een pb gekregen van Trebon. Hij kan de 15e niet.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Alleen moet er nog wel een tijd afgesproken worden van wanneer we elkaar ontmoeten daar.
Gesloten