bijeenkomst 15 mei

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Nico uit Gouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:36

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door Nico uit Gouda »

.... dan kan ik in principe wel. Maar Maaseik is mij te ver weg. Zelf denk ik nu aan Breda. Hartelijke rokgroeten van Nico uit Gouda. :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Ik heb kontakt met jptje gehad, omdat we moeten weten hoe laat we de samen willen komen.

De tijd is 13.00 uur.

Voor de Vlamingen, kent iemand daar in Leuven een leuke lokatie waar we kunnen samenkomen ?

Misschien moeten we eerst zorgen dat we elkaar op een centraal punt ontmoeten en vandaar uit naar die lokatie gaan.

Wie een goede lokatie weet, graag hier vermelden.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door jptje »

RokSterNL schreef:Ik heb kontakt met jptje gehad, omdat we moeten weten hoe laat we de samen willen komen.

De tijd is 13.00 uur.

Voor de Vlamingen, kent iemand daar in Leuven een leuke lokatie waar we kunnen samenkomen ?

Misschien moeten we eerst zorgen dat we elkaar op een centraal punt ontmoeten en vandaar uit naar die lokatie gaan.

Wie een goede lokatie weet, graag hier vermelden.
de grote markt in leuven meschien ?
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Oh jptje, jij bent al bekend daar ?
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door jptje »

RokSterNL schreef:Oh jptje, jij bent al bekend daar ?
waar google maps al niet goed voor is :D
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Dat is zo.

Hoop dat er wel meer mensen gaan komen. De tijd hebben we nu ook staan.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door jptje »

ik wil ff een ding kwijt.
ik vind het vreemd dat er nog geen vlamingen hebben aangemeld of zelfs gereageerd.
ik had juist leuven gekozen zo dat het voor de vlamingen ook een keer dichter bij huis is.
de vorige keer in breda was er zo veel man uit vlaanderen.
licht het soms aan de stad leuven? laat het dan in iedergeval weten?

gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door RokSterNL »

Beste rokvrienden,

Bij deze doe ik voor jptje nogmaals een oproep.

Verzamelen op: De Grote Markt
Stad: Leuven
Aanvang bijeenkomst: 13.00 uur

Zoals jptje ook al aangegeven heeft. Alsjeblieft graag een reactie, zodat we weten wie er zoal komen, of wie nog van plan is te komen. Of is de lokatie niet zo goed gekozen ?

Ik hou dit dan bij bij de posting Aanmelding voor de bijeenkomst op 15 mei 2010.

jptje schreef:ik wil ff een ding kwijt.
ik vind het vreemd dat er nog geen vlamingen hebben aangemeld of zelfs gereageerd.
ik had juist leuven gekozen zo dat het voor de vlamingen ook een keer dichter bij huis is.
de vorige keer in breda was er zo veel man uit vlaanderen.
licht het soms aan de stad leuven? laat het dan in iedergeval weten?

gr jptje
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door w-sure »

jptje schreef:ik vind het vreemd dat er nog geen vlamingen hebben aangemeld of zelfs gereageerd.
Ik vind dat we sowieso weinig vlamingen meer zien hier. zijn ze afgehaakt of op een ander forum doorgegaan?
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: bijeenkomst 15 mei

Bericht door rokwens »

Leuven is geen probleem voor mij, dat is een autorit van +/- één uur. Wel dubbel zo ver dan Breda. Ik kan nu nog niet met zekerheid zeggen of ik aanwezig zal zijn maar als er niets in de weg zit kom ik zeker. Voor iemand die van Oostende moet komen is Leuven al snel 2 uur rijden ! Is er iemand die de Vlamingen op dit forum weet wonen en op basis daarvan de stad Leuven uitgekozen heeft als meest centraal ? Ik vind dit onwaarschijnlijk. Antwerpen is toch centraler in het Vlaams-Belgisch deel ! Daar hebben de Vlamingen vroeger toch ook een aantal keren vergaderd op "het Zuid". En de treinverbindingen zijn er.
Bovendien is Antwerpen een modestad en is Leuven een stad waar het krioelt van de studenten die mogelijk kommentaar kunnen geven.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gesloten