bijeenkomst 15 mei

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

bijeenkomst 15 mei

Bericht door jptje »

is er animo voor een bijeenkomst?
ik dacht zelf aan 15 mei,de kans op mooi weer is dan ook vrijwel zeker.
al weet je dat nooit hier.
het zal ook voor de belgiese leden denk wel een keer leuk zijn om ook eens een belgiese stad aan te doen.
maaseik is bv een leuk stadje, maar als er meer suggesties zijn laat maar horen.
gr jptje
Laatst gewijzigd door jptje op 18 mar 2010 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

Ik kan alleen maar op 15 mei.

Het moet voor mij bovendien met de trein nog te doen zijn. Kijk voor mensen met een auto is het makkelijk, maar denk ook eens na over de mensen die altijd afhankelijk zijn van het OV. Zover ik het op de kaart heb gezien, ligt dit voor mij totaal niet gunstig. Dan zal ik helaas verstek moeten laten gaan. Dan nog zal er toch altijd iemand moeten zijn die mij ergens op kan pikken. In dit geval is het echt ongunstig voor mij. Ik vind het prima als het een keer in Vlaanderen georganiseerd wordt voor de Vlaamse leden. Dan zal ik er helaas niet bij aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door jptje »

roksternl je weet toch dat je gerust met mij mee kan rijden.
daarom had ik ook de suggestie voor maaseik gedaan.
kun jij met de trein naar helmond en pik ik je daar op.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

Hi jptje,

Dat is prima. Dan is het geen probleem.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Jos »

lijkt mij een prima idee, zeker gezien het succes vorig jaar in Breda.
Het zou precies in een vakantieperiode (Hemelvaart - Pinksteren) vallen.
Ik weet alleen niet of Maaseik zo'n goede keuze is, behalve voor mij persoonlijk dan (slechts 33 km :) ). Dan zou Maasmechelen (nog dichterbij voor mij :D) nog beter zijn vanwege de goede bereikbaarheid vanuit Belgie: direct aan de autoweg van Brussel / Antwerpen via Hasselt naar Heerlen / Aken (we zouden dan zelfs duitse rokdragers kunnen uitnodigen, indien dan de taal geen probleem wordt).
Voor de meeste mede-nederlanders lijkt het me nogal ver reizen (vanaf Eindhoven nog ruim 50 km) :evil:

Maar laten we maar afwachten, hoeveel mensen geinteresseerd zijn
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door masker »

Voor het geval ik ook mag komen, België is voor de mensen die met het openbaar vervoer reizen een redelijke ramp omdat je of via Maastricht of via Roosendaal moet. Als je dan in Belgie iets wil doen kun je beter in Antwerpen afspreken want dat is zowel via de weg als via het spoor redelijk goed te bereiken en voor mij zelf, er gaat zelfs een bus vanuit Tilburg naar Antwerpen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Jos »

natuurlijk ben jij ook van harte welkom Masker, net zoals vorig jaar de vrouw van Trebron en de dochter van Ludwig.
Het reizen met openbaar vervoer heeft zeker vele nadelen en maakt veel lokaties nogal ontoegankelijk, maar er zijn altijd mensen, waaronder mijzelf, die de voorkeur geven aan de auto en dus in staat zijn anderen ergens onderweg op te pikken, bijv. vanaf een treinstation. Voor mijzelf: ik rijd op LPG, daar kan het openbaar vervoer echt niet tegenop.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door masker »

heb je wel eens in Belgie in de trein gezeten dan? het is daar stukken goedkoper dan hier :o
maar goed als we toch gaan carpoolen dan regelen we onderling wel wat ;)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Robert
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mar 2009 09:43
Locatie: Oost-Vlaanderen België

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Robert »

Spijtig, de maand mei is moeilijk voor mij. Heb op deze data reeds afspraken. Antwerpen zou daarentegen ideaal geweest zijn.
Misschien volgende keer.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door john »

Masker schreef:
Voor het geval ik ook mag komen, België is voor de mensen die met het openbaar vervoer reizen een redelijke ramp omdat je of via Maastricht of via Roosendaal moet. Als je dan in Belgie iets wil doen kun je beter in Antwerpen afspreken want dat is zowel via de weg als via het spoor redelijk goed te bereiken en voor mij zelf, er gaat zelfs een bus vanuit Tilburg naar Antwerpen.
Voor Maasmechelen weet ik het niet exact, maar Maaseik ligt volgens mij redelijk bereikbaar met OV.
Het dichstbijzijnde NS-station is Susteren. Van daar is het meen ik ca. 5 km naar Maaseik. Ik dacht dat er zelfs een bus reed.
Alternatief is uiteraard Sittard. Je zou het van daar af zelf met een huurfiets/OV-fiets kunnen berijden.

Hoe de bereikbaarheid uit Belgie is weet ik niet. Ik heb in deze omgeving een jaar of twee terug vooral gefietst.

Overigens vind ik het wel een heel leuk idee, maar ik weet nog niet of ik een van de genoemde dagen zal kunnen.
Maar dat valt dan wel te bezien.

Een aankondiging op het Rockmode.de-forum zal zeker enkele belangstellenden uit de regio Aachen kunnen bewegen ook te komen.

John
Gesloten