bijeenkomst 15 mei

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Jos »

het idee van maasmechelen is zomaar een idee, omdat het in de buurt van maaseik ligt.
Voor degenen, die meer willen weten over Maasmechelen en met name Maasmechelen Village, het Outlet centre de volgende link: http://www.maasmechelenvillage.com/nl_N ... your-visit aan de rechtse zijde in het midden staan een auto, bus, trein en vluigtuig voor het plannen van de meest geschikte route.
En natuurlijk kun je bekijken wat ze allemaal te bieden hebben in de Village
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door jptje »

ik kom vanaf helmond dus ik kan dan altid iemand meenemen(1 plaats is al gereserveerd als het maasmechelen word).
ik kan er dan nog 2 meenemen onderweg.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

Ik ga op 15 mei dan zowiezo, dus jptje, zoals je al had gezegd, ik ga met jou mee. Jij zou mij dan ophalen bij station Helmond. Dat staat toch nog ? het weekend van Pinksteren kan ik absoluut niet.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door jptje »

RokSterNL schreef:Ik ga op 15 mei dan zowiezo, dus jptje, zoals je al had gezegd, ik ga met jou mee. Jij zou mij dan ophalen bij station Helmond. Dat staat toch nog ? het weekend van Pinksteren kan ik absoluut niet.
idd roksernl de gereserveerde plaats is voor jou bestemt.
ik hou dan nog 2 plaatsen over en kan onderweg dan nog 2 mensen op pikken.

gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Wiha »

Hmmm 15e? volgens deze site man in skirt day:
http://www.facebook.com/group.php?gid=333321407344
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

jptje schreef:
RokSterNL schreef:Ik ga op 15 mei dan zowiezo, dus jptje, zoals je al had gezegd, ik ga met jou mee. Jij zou mij dan ophalen bij station Helmond. Dat staat toch nog ? het weekend van Pinksteren kan ik absoluut niet.
idd roksernl de gereserveerde plaats is voor jou bestemt.
ik hou dan nog 2 plaatsen over en kan onderweg dan nog 2 mensen op pikken.

gr jptje

Mooi zo.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door DIDI69 »

Hi Rokkers,

Yes, heb interesse om nog eens bijeen te komen.
Beide data zijn momenteel ok, voorkeur voor 15MEI.
Misschien best een locatie zoeken die voor zowel Belgen als Nederlanders niet te ver en vlot bereikbaar is (met het openbaar vervoer). Daar alle vorige bijeenkomsten in NL waren, graag deze keer is in Belgenland (we waren trouwens met veel Belgen op de bijenkomst in Breda).
Maaseik of Maasmechelen ?? Volgens de statistieken zijn er weinig rokdragende Limburgers
Eventueel Antwerpen (vlot bereikbaar)
Best vooraf een lokale taverne/cafe/... contacteren om daar af te spreken en eventueel ook om iets te kunnen drinken/eten.

Bye
ROK-DIDI
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door RokSterNL »

Ja, dan ben ik bang dat jptje mij niet mee kan nemen. :(
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door w-sure »

ach het duits zal geen probleem zijn. ook vorig jaar is er Duits gepraat omdat de vrouw van Trebron zich nog niet zo goed thuis voelde in de Nederlandse taal.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst 15 of 22 mei

Bericht door Jos »

zo te zien, zijn we meer bezig met het bepalen van de lokatie, dan te zeggen of we in principe wel of niet willen c.q. kunnen komen.
Ik wil dan ook het volgende voorstel doen:

laten we eerst kijken wie er op een van de twee data (ofschoon ik het idee heb, dat 15 mei de meest geschikte datum is) kan komen en dan daarna een geschikte lokatie uitzoeken.

Ik denk hierbij aan de afstand, bereikbaarheid en, voor de mensen die met de auto komen, de mogelijkheid om te parkeren.

Vanuit het noorden kunnen mensen komen vanuit Den Helder of Groningen (ja wiha, ik blijf optimistisch ;) ), vanuit het zuid-oosten (ikzelf zegt de gek :D ) en vanuit het zuid westen aan de belgische kust tegen de franse grens aan.
De maximale afstand is zo'n 450 km
een fervent rokdrager
Gesloten