Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door RokSterNL »

Vandaag heb ik met jptje gesproken, over hoe en wat van de bijeenkomst van 15 mei.

We hebben afgesproken de bijeenkomst niet door te laten gaan, dit vanwege 1. te weinig anmimo, 2. De lokatie en de periode waarin de bijeenkomst gepland staat.

Jptje zal na de zomer weer een oproep doen voor een nieuwe te plannen bijeenkomst.
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door Rinus54 »

Hoi Rokster,
Jammer dat de bijeenkomst niet door gaat. Ik was nog aan het dubben voor het eerst deel te nemen en je in ieder geval te vragen wat wij dan gaan doen in zo'n bijeenkomst. Dit laatste wil ik toch nog aan je vragen. Wat doen we zo samen op zo'n dag?
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door RokSterNL »

Hallo Rinus,

Zo' n bijeenkomst is een gezellig samenkomen van mensen die de zelfde interesse delen, 'De rok voor de man'. Meestal spreken we af op een centraal punt, vanwaar we naar een café lopen, waar we rustig kunnen zitten voor een paar uur. Waar we wat kunnen drinken en ook eten voor degene die dat willen. Er wordt meestal over uiteenlopende onderwerpen gepraat, maar de rok voor de man komt zonder twijfel ook ter sprake.

Ik heb het aan jptje gevraagd, wat hij er van vond, of het gezien de datum niet beterder is het op een zaterdag te organiseren dat het beter uit komt voor de mensen. Inderdaad donderdag 13 mei is het Hemelvaart, en dan maken mensen er meestal een lang weekend van aansluitend aan Hemelvaartsdag.

Overigens het idee van deze bijeenkomst is nu niet van mij afkomstig. Jptje had er een oproep voor gedaan. Ik had alleen nu de knoop doorgehakt voor Antwerpen, maar naar het gesprek met hem heeft hij mij gevraagd om het bericht maar te plaatsen op het forum dat het nu dan maar niet door gaat. Ook dat er dan te weinig mensen zullen komen. Er komt wel weer een oproep, dat heb ik aan hem gevraagd. Dat zal dan na de zomer zijn. Hopende dat je dan ook kunt komen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door Jos »

jammer, dat het niet doorgaat, met als hoofdreden, dat te weinig mensen zich hebben aangemeld. Natuurlijk is het zo, dat, nu 6 weken voor de eventuele bijeenkomst, pas 4 mensen zich definief hebben aangemeld, maar dat is al meer als 2 jaar geleden. Ik denk ook, dat we ons niet moeten blind staren op de 10 mensen, die vorig jaar in Breda waren. Dat was natuurlijk een enorm succes. :D
Wat is er op tegen om met een kleiner groepje toch ergens bijeen te komen. Hoe vaker we als man in rok, met meer tegelijk, ons aan de maatschappij bekend maken en op die manier er meer bekendheid aan te kunnen geven :)

Ik weet ook niet of er mogelijkheden liggen om op de geplande rokjesdag (ergens in april?) "acte de presence" te geven :?:

:roll: DEZE POSTING IS VOORAL BEDOELD OM DE DISCUSSIE GAANDE TE HOUDEN OM BIJEENKOMSTEN TE ORGANISEREN, NIET OM DWARS TE LIGGEN EN DEZE GEPLANDE BIJEENKOMST PERSE DOOR TE LATEN GAAN :roll:

NB.
na het plaatsen van deze reactie realiseerde ik mij, dat het beter zou zijn deze discussie niet onder dit item te zetten. Helaas is hij al geplaatst, vandaar deze toevoeging.
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door musa »

Jammer ,ik had graag eens meegedaan
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door RokSterNL »

Nu doe ik weer mee, terwijl ik er nu geen zin meer in had. Maar voor jou zal ik even vertellen 26 juni is de dag dat de bijeenkomst wel doorgaat.

Zie posting: Via een poll een voorstel tot nieuwe datum.
En bij: Plaats bepaling via een poll voor een bijeenkomst kun je aangeven welke steden je voorkeur hebben voor de bijeenkomst.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 15 mei gaat niet door

Bericht door musa »

Dank je ,ik kijk er naar uit :) (als ik het aandurf tenminste )
Plaats reactie