Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Voorstel nieuw datum bijeenkomst

Peiling eindigde op 03 mei 2010 06:14

Zaterdag 22 mei
2
6%
Zaterdag 29 mei
5
16%
Zaterdag 5 juni
4
13%
Zaterdag 12 juni
6
19%
Zaterdag 19 juni
6
19%
Zaterdag 26 juni
8
26%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door Wiha »

Zelf kan ik helaas niet op een bijeenkomst komen maar vind het wel jammer dat de vorige bijeenkomst net afgezegd is door onduidelijkheid over locatie en moeilijke datum.

Ik hoop via een pol meer mensen de mogelijkheid te geven om voor een geschikte datum te kiezen. Geef dus ook alleen aan als je echt wil komen op die dag anders hebben we er nog niets aan, laat vervolgens een berichtje achter waarvoor je gekozen hebt. Je kan meerdere kiezen als je dus op meerdere data kunt.

Qua locatie kunnen we daarna op dezelfde wijze doen.

Ik hoop dat na het kiezen van een juiste datum iemand anders dan ik het verder wil organiseren.

Ik zou het namelijk jammer vinden als het niet door gaat. De zomer komt er weer aan mooi weer, het mooiste moment om in rok naar buiten te gaan. En wat is nu leuker om dit met elkaar te kunnen doen?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door jptje »

ik heb voor 19 juni gekozen.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door w-sure »

jptje: als je wilt graag meer opties invullen, als je allemaal kunt mag je ze allemaal aankruisen, dan is er meer kans van slagen dat we iets vinden waar veel mensen kunnen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door RokSterNL »

De 22e mei en 12 juni vallen af. De rest heb ik gekozen, en hou ik dus open. Kan echter door mijn vrijwilligerswerk in de kerk nog wel iets afvallen. Maar dat horen jullie dan wel.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door jptje »

w-sure schreef:jptje: als je wilt graag meer opties invullen, als je allemaal kunt mag je ze allemaal aankruisen, dan is er meer kans van slagen dat we iets vinden waar veel mensen kunnen.
volgens mij kun je maar 1 keer stemmen,ik namelijk niks meer aanvinken gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door Jos »

je zult inderdaad maar een keer kunnen stemmen, maar je kunt wel meerdere keuzes maken, alvorens definitief te stemmen.
Momenteel heb ik vier data aangevinkt, maar deze zijn met enig voorbehoud, omdat mijn beide kinderen in een afsluitend schooljaaar zitten (wel of niet met examens) en daar horen natuurlijk feestjes bij en ik heb op dit moment nog geen idee wanneer.

Ik heb zojuist bij het onderwerp: < bijeenkomst 15 mei gaat niet door > een posting geplaatst, die hier eigenlijk bij aansluit:
Het komt eigenlijk hierop neer:
wat wil je voor criteria aanhouden voor het laten doorgaan van een bijeenkomst.
een fervent rokdrager
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door Rinus54 »

Hoi allemaal,

Van genoemde data zou ik 29 mei, 12 en 26 juni kunnen. Die anderen niet, omdat ik die weekenden met vaderlijke verplichtingen zit. Bezoekregeling van mijn kinderen.
Ik zie de uiteindelijke beslissing wel.
Rinus54
Nico uit Gouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:36

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door Nico uit Gouda »

... ik kan op alle data m.u.v. 22 mei Pinksterzaterdag. Hartelijke rok-groeten van Nico uit Gouda. :D
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door Wiha »

Zijn er nog meer mensen die willen komen op een bijeenkomst? Stem dan op alle data wanneer je kunt. En natuurlijk als je dan ook echt komt !
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Vie een pol een voorstel tot nieuwe datum

Bericht door masker »

aangezien ik ook onregelmatige diensten werk (weekend/nacht) is het voor mij moeilijk om op voorhand al die data vrij te houden. Het lukt me gelukkig ook vrijwel altijd een eenmaal vastgestelde datum vrij te regelen, dus als datum en lokatie bekend zijn dan ga ik me er voor inzetten aanwezig te zijn.
Makser
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gesloten