Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door ecokilt »

Ik kom normaal ook (sorry voor de latere reactie, maar ik mis de tijd om dit forum elke dag te volgen).
Het is maar een idee: in het Momu loopt de tentoonstelling "Meesterlijk Zwart in Mode & Kostuum", maar misschien is de tijd te kort voor zoiets..
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door rokwens »

En waar blijft West-Vlaanderen ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door musa »

Moet helaas in het "tropische Oostende" blijven die dag :lol:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Dan kan je in een rietenrokje gaan lopen :lol:
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Jos »

zijn er nog mensen uit belgisch limburg of de kempen?
ik wil ze best meenemen vanuit nederlands limburg :)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Misschien zijn er nog wel een paar Vlaamse Vlaaien, niet te verwarren met Vlaamse Gaaien die mee willen. :lol:
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Ludwigcw »

Ik laat deze keer aan mij voorbijgaan. Heb thuis nog teveel bezigheden ( karweien ) die momenteel niet vooruitgaan zoals ik het wil. En ik ben nu momenteel aktief in twee militaire muziekbands. De helft van de weekends zijn nu al bezet.
De 26 juni ben ik ( voorlopig ) nog vrij, maar het weekend daarop ben ik terug een halve weekend weg ( Airshow te Beauvechain op 3 en 4 juli ) om muziek te spelen. Zelfs in mijn modeltreinclub zien ze mij niet veel meer . Moet ergens de kerk nog een beetje in het midden laten hé ! :D ;)

Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Ach Ludwigcw, daar hou ik ook ontzettend van, van Airshows. Misschien komt het ook wel doordat mijn vader tot zijn einde van zijn werkzame leven in de vliegtuigbouw gewerkt heeft. Heb wel enkele shows gezien, maar die waren dan bij Scheveningen. Nu mag dat kennelijk niet meer, want de mensen in Scheveningen hebben er teveel last van van het lawaai. Wel jammer hoor, zou het best wel weer eens willen zien. Zelf kom ik er niet zo snel toe om daar naar toe te gaan. Vroeger ook veel visitedagen bezocht bij Fokker vliegtuigfabriek. Helaas terziele.

Ludwigcw, misschien de volgende keer dat je weer van de partij bent, het zou wel leuk zijn hoor. :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Mijn aanwezigheid bij de bijeenkomst is nu weer onzeker.

Ik heb gisteren nog even contact gehad met jptje. Deze zou in principe komen, maar door onvoorziene omstandigheden bij hem, is dit toch weer even onzeker of hij al dan niet kan komen.

Tevens heb ik met Rinus54 gesproken of hij naar de bijeenkomst komt, omdat hij eerst aan had gegeven er eventueel wel wat voor te voelen. Hij wilde alleen nog even wachten of er meer mensen zich aanmelden. Indien hij gaat zou ik dan met hem mee kunnen rijden. Als hij niet gaat, en jptje gaat ook niet, dan moet ik helaas verstek laten gaan. Het is dus nog even onzeker. Zodra ik van Rinus54 meer weet zal ik wat laten weten van hoe en wat.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door musa »

Ludwigcw schreef:Ik laat deze keer aan mij voorbijgaan. Heb thuis nog teveel bezigheden ( karweien ) die momenteel niet vooruitgaan zoals ik het wil. En ik ben nu momenteel aktief in twee militaire muziekbands. De helft van de weekends zijn nu al bezet.
De 26 juni ben ik ( voorlopig ) nog vrij, maar het weekend daarop ben ik terug een halve weekend weg ( Airshow te Beauvechain op 3 en 4 juli ) om muziek te spelen. Zelfs in mijn modeltreinclub zien ze mij niet veel meer . Moet ergens de kerk nog een beetje in het midden laten hé ! :D ;)

Ludwigcw
Lol zolang de "Air show" niet in Oostende is ,ik heb twee jaar geleden met de kids naar Koksijde geweest en mijn oudste zoon was er weg van je had zijn gezicht moeten zien,mijn dochter daarintegen baalde ervan ze kon niet tegen het geluid we hebben dan maar oordopjes in haar oren gestopt maar die waren er na 2 tellen uit maar dat ter zijde dat weekend is het ook Vlootdagen in Zeebrugge,daar ben ik zondag aanwezig als vrijwilliger om alles in goede banen te leiden hmmmm de afwas dan :lol:
Gesloten