Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Jos »

RokSterNL schreef:ik vind het prima. Maar bij welk station pik je ons dan op ?
ik weet niet wie je bedoelt met ons, maar ik heb begrepen, dat jptje je eigenlijk zou oppikken in Breda, dus dat kan gewoon zo blijven en jptje kan ik gewoon thuis oppikken, net als vorig jaar.
Verder nog geen reacties gehad, dus gewoon afwachten. Definitieve tijden kunnen we dan een dag van te voren worden vast gesteld. Dan kan ik vrijdag(avond) de route uitstippelen en tijden bepalen
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Jos schreef:ik weet niet wie je bedoelt met ons, maar ik heb begrepen, dat jptje je eigenlijk zou oppikken in Breda, dus dat kan gewoon zo blijven en jptje kan ik gewoon thuis oppikken, net als vorig jaar.
Verder nog geen reacties gehad, dus gewoon afwachten. Definitieve tijden kunnen we dan een dag van te voren worden vast gesteld. Dan kan ik vrijdag(avond) de route uitstippelen en tijden bepalen
Met ons bedoelde ik eigenlijk Masker en ik. Jptje zou mij in Eindhoven oppikken, wat voor jou dan makkelijker is, Breda of Eindhoven.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door masker »

Ik kom naar Antwerpen. Moet nu weg dus details en afspraken volgen nog :lol:
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Helaas heb ik toch een trieste mededeling.

Kreeg gisteren geheel onverwacht nog een rekening van mijn voormalige zorgverzekering betreffende het Eigen Risico.

Het bedrag wat ik aan dat Eigen Risico van 2009 moet betalen is behoorlijk, dus kan het niet trekken. Dan nog de trein, en dan nog de consupties erbij. Dat wordt mij echt teveel.

Hoop er de volgende keer wel weer bij te zijn. jammer dat ik nu ook Masker niet persoonlijk zal ontmoeten. Had mij daar wel op verheugd.

Ik zou zeggen veel plezier, en ik hoor de bevindingen graag hoe het geweest is.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door masker »

Jammer RokSter, maar ik snap het wel. het eigen risico is idd geen misselijk bedrag.
Van mij uir ben ik even snel in Breda als Eindhoven dus dat kan verschoven worden als dat voor het vervoer handig is. Ook kan ik van hieruit rechtstreeks met de bus dus alle opties zijn nog haalbaar en open.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Hallo beste Masker,

Jos heeft mij nog een optie gegeven, maar wacht nog even zijn tegenreactie af.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door rokwens »

http://www.zoekmachine-marketing-blog.c ... enfoor.jpg

De sinksenfoor zal er nog staan, misschien leuk om eens langs te lopen.
Maar er is dan wel minder parking. In de omgeving en aan de Scheldekaai er vlakbij, kan men ook nog parkeren.
In de vroege namiddag zal er nog wel weinig drukte zijn, dat begint meestal naar de avond toe.
zie link.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Radix
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 15:21
Locatie: Recklinghausen (Germany)

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Radix »

Hello dear friends in Belgium,

this is Radix from Germany. As I am not able to speak Dutch (only a few words) I have to write in English. I could either write in German, but I suppose English will be easier for you.

I have just joined this forum because I like to wear skirts - preferably denim skirts - like you. Skirts are so much more comfortable than trousers, especially in summer.

I am an active member of the German forum "Rockmode.de" and you can find a photo of me in this German forum. Unfortunately I wasn´t successful in uploading a photo into this particular Belgian forum so far.

Now I have read about your meeting in Antwerpen next Saturday, June 26th. Although it is more than 200 km from my hometown in North-West Germany I would like to take part, but after trying to read your contributions concerning your meeting I am not sure whether it will really take place. Please give me some information whether it is worth coming to Antwerpen on Saturday or not.

Many thanks in advance !

Tot ziens

Radix
I like denim skirts - for women AND for men ...
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door masker »

Dear Radix,
how nice te read that you are interrested to come to Antwerp.
At this moment there are 4 people that are shurely comming to Antwerp and one person that is stil considering to come.
I think it is wise to pospone your decision to thursday or friday.
We will keep you informed through the forum, so please log in again at the end of the week.

Mee eens heren?
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Hi Radix,

Nice to hear from you.

The meeting will be going on.

I think we will be very happy if there is a member from the German skirtforum.

I am also member on rockmode. At this moment I am not busy on the German forum. Have you visit once a meeting in Germany ? I have visited Oberhausen in April 2006. Have you been there ?

Can I notice your nickname on the list ?

This is the information in Antwerpen:

Time to start the meeting: 13.00 uur
Location: Entrepot du Congo
Address: De burburestraat 2
City: 2000 Antwerpen
Phonenumber: 0032 0475 528 215
Gesloten