Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Jos »

RokSterNL schreef:Mijn aanwezigheid bij de bijeenkomst is nu weer onzeker.

Ik heb gisteren nog even contact gehad met jptje. Deze zou in principe komen, maar door onvoorziene omstandigheden bij hem, is dit toch weer even onzeker of hij al dan niet kan komen.

Tevens heb ik met Rinus54 gesproken of hij naar de bijeenkomst komt, omdat hij eerst aan had gegeven er eventueel wel wat voor te voelen. Hij wilde alleen nog even wachten of er meer mensen zich aanmelden. Indien hij gaat zou ik dan met hem mee kunnen rijden. Als hij niet gaat, en jptje gaat ook niet, dan moet ik helaas verstek laten gaan. Het is dus nog even onzeker. Zodra ik van Rinus54 meer weet zal ik wat laten weten van hoe en wat.
Als het niet lukt met de anderen, wil ik wel omrijden om je op te pikken rokster, zeker waar we nu maar met zo weinig mensen zijn. Ik zou bijna de neiging hebben om voor te stellen het een week eerder te doen ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Wiha »

Via de pol rolde de 26ste eruit als beste datum met 8 personen die dan wel kunnen................ Ik zie er nog maar 4 terug maar wel een boel die net niet op de 26ste kunnen......... Zelfs na een mail van mij nog niet veel verandert.

Hoe nu als het 1 week eerder gezet word? Dus de 19e? Dit rolde eruit als 2e maar is nu dan al wel komende zaterdag............

Als je dus wel de 26e kan graag nog aanmelden, of als er nu in 1x allemaal aanmeldingen komen voor de 19e die veel meer zijn............

Ik weet het, elke keer beginnen we te rommelen met de datum, maar na het idee om via een pol te bepalen wanneer en waar had ik ook verwacht dat diegene zich zouden aanmelden, dit had ik immers ook in het bijbehorend berichtje gezet en is ook het meest logische............

Graag dus reactie
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Wiha schreef:Hoe nu als het 1 week eerder gezet word? Dus de 19e? Dit rolde eruit als 2e maar is nu dan al wel komende zaterdag............

Als je dus wel de 26e kan graag nog aanmelden, of als er nu in 1x allemaal aanmeldingen komen voor de 19e die veel meer zijn............

Ik weet het, elke keer beginnen we te rommelen met de datum, maar na het idee om via een pol te bepalen wanneer en waar had ik ook verwacht dat diegene zich zouden aanmelden, dit had ik immers ook in het bijbehorend berichtje gezet en is ook het meest logische............

Graag dus reactie
De 19e juni kan ik niet heb dan andere verplichtingen. De 26e is de enige datum dat ik kan. Dan nog alleen als iemand mij ergens op kan pikken. Jptje zou nu onder voorbehoud komen, en Rinus54 wilde nog even kijken of er zich meer mensen aan zouden melden. Als beide niet kunnen dan plan ik iets anders, wat ik al besproken heb met jptje. Daar hangt mijn aanwezigheid nu van af.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door masker »

Ik kan helaas ook pas op het laatste moment een definitief besluit nemen. Maar ik doe mijn best er te zijn.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

Het was eerst zeker dat ik zou komen, maar nu de persoon die eigenlijk ook zou komen, door omstandigheden niet zeker is of hij nu wel of niet kan komen, is het voor mij ook weer onzeker geworden. Het zou wel leuk zijn, en zeker als jij dan ook zou kunnen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Jos »

hallo rokster
zoals ik al eerder heb aangegeven, wil ik wel omrijden om je op te pikken (het zal je wel ontgaan zijn).

Als ik dan toch omrij, zou ik zelfs masker in Tilburg kunnen oppikken, indien gewenst.

Voor mij zijn beide data prima
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door jptje »

sorry tijdje niet de tijd gehad om te reageren.

ik heb deze maand stukken aan mijn auto gehad,en was best prijzig.
dus nu heb ik deze maand waarschijnlijk geen geld om te komen.
maar dat weet ik volgende week pas zeker.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door Jos »

Hallo jptje,

zou het helpen, als ik jou dan ook zou oppikken, wordt het nog gezellig in de auto :D

en voor alle drie: masker, rokster en jptje:
zeggen jullie maar wat jullie willen, ik ben heel benieuwd

Mocht er nog een gegadigde zijn: er is plaats voor 5 volwassenen in de auto ;)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door RokSterNL »

ik vind het prima. Maar bij welk station pik je ons dan op ?
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Bijeenkomst 26 juni in Antwerpen?

Bericht door jptje »

heel goed jos,zo kunnen we de kosten verdelen en word het voor allemaal goedkoper.
ik hoop maandag of dinsdag meer duidelijkheid te kunnen geven.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gesloten