Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door RokSterNL »

Jos schreef:ik vind het prima rokster, maar dat is het laatste, waar ik me druk om maak :)
Gelukkig Jos, maar ik dacht er aan dat ik dat helemaal vergeten was. :D
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door masker »

Beste Willi,
omdat ik het gevoel krijg dat je het idee hebt dat we over jouw hebben gesproken even mijn visie.
Tijdens onze terraszit hebben we het er over gehad dat het zo jammer is dat er niet zo veel actieve leden op het forum zijn en of er een manier is om mensen meer betrokken te krijgen (gezien jouw aantal posts gaat dit zeker niet over jouw). Ik heb toen verteld dat het mij opviel dat er bij concerten van oa schotse bands er steeds meer mannen in kilt komen en of dat misschien een doelgroep is die we bij het forum kunnen betrekken.
Verder hebben we het over allerlei andere dingen gehad van opleiding, winkels waar je goed kousen kan kopen, van de hitte tot de kermis op het plein. Allemaal heel onschuldig dus.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door willi »

Ken u zelf. . . Een mooi gezegde.
Ik ken me zelf en weet dat ik met mijn vaak harde, ongenuanceerde uitspraken tamelijk harige lezers produceer; Masker, jij hebt dat aan de lijve ondervonden. Je weet wel, dat mannetje met dat snorretje.
Ik weet niet of je daar blij mee bent, maar juist om jou toom ik mij de laatste tijd wat in. Terecht.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door masker »

Willi dat je je specifiek voor mij inhoudt vindt ik erg lief van je.
Zelf denk ik dat het jezelf inhouden niet alleen mij een plezier doet, maar dat het de algemene sfeer op het forum ten goede komt. We zijn hier tenslotte allemaal bij elkaar in dit forum gekropen om steun te vinden tegen het onbegrip van een groot deel van de maatschappij om ons heen en dat gaat het best als heter hier gezellig en ontspannen aan toe gaat
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:Beste Willi,
omdat ik het gevoel krijg dat je het idee hebt dat we over jouw hebben gesproken even mijn visie.
Tijdens onze terraszit hebben we het er over gehad dat het zo jammer is dat er niet zo veel actieve leden op het forum zijn en of er een manier is om mensen meer betrokken te krijgen (gezien jouw aantal posts gaat dit zeker niet over jouw). Ik heb toen verteld dat het mij opviel dat er bij concerten van oa schotse bands er steeds meer mannen in kilt komen en of dat misschien een doelgroep is die we bij het forum kunnen betrekken.
Verder hebben we het over allerlei andere dingen gehad van opleiding, winkels waar je goed kousen kan kopen, van de hitte tot de kermis op het plein. Allemaal heel onschuldig dus.
Masker heeft dat tijdens ons gezellig samenzijn tegen mij ook gezegd om een subgroep op het forum te plaatsen, waar dus alleen mannen komen die alleen gaan voor de kilt. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik dat aan Wiha door zou spelen. Aangezien ik deel uit maak van het team van beheerders. Ik heb dat afgelopen weekend gedaan. Nogmaals ik heb dit hier al vermeld. Wiha heeft het op dit moment ontzettend druk met privé aangelegenheden, die nu even zijn aandacht op eisen. Ik neem aan dat hij daar t.z.t. mij wel op zal antwoorden. Opzich vind ik dat niet zo'n slecht idee. Volgens Mssker zit er iemand op ons forum die zij persoonlijk kent, en waarvan zij weet dat die kilts draagt. Maar omdat het forum algemeen over rokken gaat, dat hij daarom misschien niets van zich laat horen. Als er dan zo'n subgroep is, dat hij dan actiever wordt. Het is dus even afwachten wanneer Wiha tijd heeft hier op te reageren naar mij.

Verder hebben wij daar over niemand van het forum zitten praten c.q. geroddeld. Daar hou ik niet van. Als mij iets niet aan staat zeg ik dat via het forum of een pbtje naar die persoon. En anders wel als we elkaar persoonlijk ontmoeten. Ik zal dat dan nooit doen in het bijzijn van de groep tijdens zo'n bijeenkomst. Dat hoort niet. De anderen hoeven dat per slot van rekening niet te weten. Zo werkt dat op de werkvloer ook. Als een baas je ter verantwoording roept, zal een goede baas je dat nooit zeggen in het bijzijn van je andere collega's. Je moet dan altijd in zijn kantoor komen, met de deur dicht.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Ken u zelf. . . Een mooi gezegde.
Ik ken me zelf en weet dat ik met mijn vaak harde, ongenuanceerde uitspraken tamelijk harige lezers produceer; Masker, jij hebt dat aan de lijve ondervonden. Je weet wel, dat mannetje met dat snorretje.
Ik weet niet of je daar blij mee bent, maar juist om jou toom ik mij de laatste tijd wat in. Terecht.

Dat mannetje met dat snorretje, bedoel je daar Adolf Hitler mee, Willi ? Waar doel je dan op als je het over hem hebt, want ik begrijp even niet de verbinding met jou reactie.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door willi »

Rokster, dat was een terechte boze reactie van Masker op mijn persoontje. Ik had toen iets geschreven over het 'onzuivere ras' van de Homo sapiens sapiens (vervuilt met de Homo sapiens neanderthelensis, de Neanderthaler dus.) Ik adviseerde toen (voor de grap) om de zuivere Cro Magnon mens weer terug te fokken. Daar werd de man ongetwijfeld mooier van, vond ik.

Heb je dat geschrift van mij niet gelezen? Mogelijk is het verwijderd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door willi »

Het idee om de kiltdragers een eigen onderkomen te geven spreekt me wel aan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door masker »

oefff nu doe je wel een beroep op mijn parate forum kennis zeg. Die had ik echt niet meer zo vers in het geheugen zitten :roll:
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 26 juni 2010

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Rokster, dat was een terechte boze reactie van Masker op mijn persoontje. Ik had toen iets geschreven over het 'onzuivere ras' van de Homo sapiens sapiens (vervuilt met de Homo sapiens neanderthelensis, de Neanderthaler dus.) Ik adviseerde toen (voor de grap) om de zuivere Cro Magnon mens weer terug te fokken. Daar werd de man ongetwijfeld mooier van, vond ik.

Heb je dat geschrift van mij niet gelezen? Mogelijk is het verwijderd.

Inderdaad heb ik dat niet meegekregen. Kan zijn dat je dat in april geschreven hebt, toen ik weer even geen zin had in het forum. Dat ik het toen gemist heb.
Plaats reactie