Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Peiling eindigde op 25 aug 2010 08:28

Zaterdag 9 oktober
1
6%
Zaterdag 23 oktober
1
6%
Zaterdag 30 oktober
1
6%
Zaterdag 6 november
8
47%
Zaterdag 13 november
1
6%
Zaterdag 20 november
5
29%
 
Totaal aantal stemmen: 17

RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door RokSterNL »

Op advies van Jos, waar ik helemaal achteraf niet aan gedacht had, maar wat wel een prima advies is. Nu net als de vorige bijeenkomst een poll om te bepalen welke datum voor ons allen het beste uitkomt
Ik heb 1 datum er tussen uit gelaten waarop ik absoluut niet kan, dat is zaterdag 16 oktober.
Aangezien ik wel van de partij wil zijn ook als vertegenwoordiger van het forum, heb ik deze beslissing genomen. Hoop op jullie begrip.

Ik heb 6 voorkeursdata neergezet. je kunt per datum 1 x je stem uitbrengen. Dit geldt natuurlijk alleen voor als je op alle data kunt, dat je die dan aanvinkt. Ga dus geen data aanvinken waarop je niet kunt. Bij de poll die Wiha de vorige keer neergezet heeft was dat ook mogelijk. Je kon toen ook meer voorkeurs steden aanvinken.

Succes !

Aanwezig:
1. RokSterNL
2. Viqueen
3. Mikvanes
4. Jos
5. Masker
6. Ecokilt
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door Viqueen »

Ik heb 6 en 20 November gezet,want dan kan mijn zus.Ik ga liever niet alleen met de trein,omdat ik me dan niet prettig voel.

Ik wacht de uitslag wel af.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door jptje »

voor mij ook 6 en 20 november.
deze keer hoop ik er wel bij te zijn gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door Jos »

ik zal op latere datum ook mijn data doorgeven.
Op dit moment ben ik ook bezig met het duitse forum, waar zich tot nu toe een gegadigde (uit Zweden) zich heeft gemeld met als voorkeursdatum 6 november (uitgaande van de tot nu toe meest favoriete data 6 of 20 november)
Zelf kan ik op de meeste data wel iets regelen
een fervent rokdrager
jan

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door jan »

Op zaterdag 4 september trouwt een nicht van mij in de tuin van het Amsterdams Historisch Museum. Ik heb afgesproken met Leonie Sterenborg dat ik dan mijn oudere jeansrok afgeef, met foto erbij.
De echt mannelijke rok die ik zelf gemaakt heb maar niet meer droeg (tikje te kort in de praktijk; als ik op een terras zat zag ik dat de mensen inkijk hadden) krijgt dan nog een museumfunctie en daar ben ik best trots op!!!
Degenen die naar het museum gaan zullen het wel tegenkomen.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door rokwens »

Mooi dat het eens wat noordelijker doorgaat, dan geef je anderen ook de kans om te komen.
Voor mezelf wordt het wat ver. Dus zul je me daar niet zien. Ik doe dus niet mee aan de poll.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Op zaterdag 4 september trouwt een nicht van mij in de tuin van het Amsterdams Historisch Museum. Ik heb afgesproken met Leonie Sterenborg dat ik dan mijn oudere jeansrok afgeef, met foto erbij.
De echt mannelijke rok die ik zelf gemaakt heb maar niet meer droeg (tikje te kort in de praktijk; als ik op een terras zat zag ik dat de mensen inkijk hadden) krijgt dan nog een museumfunctie en daar ben ik best trots op!!!
Degenen die naar het museum gaan zullen het wel tegenkomen.
Nu jij het over die Leonie Sterenborg hebt, ben ik nog eens gaan kijken of ik het goed gezien had. Heb namelijk de vorige week de ledenlijst eens doorgenomen om te kijken of en wie er nog helemaal nooit gereageerd heeft na aanmelding. Er staat inderdaad een lsterenborg in de ledenlijst. Als ik dan klik op lsterenborg een e-mailbericht sturen dan krijg je inderdaad een e-mailadres waar achter het @ teken ahm staat, wat dus in dit geval Amsterdams Historisch Museum betekend.

Misschien heeft zij zich ooit eens aangemeld met het idee om meer te weten te komen over rokdragende mannen. Je weet het niet. Je zou het haar kunnen vragen als je haar de rok overhandigd.

Jan, maar nu is jou rok wel voor eeuwig een modegeschiedenisstuk. Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je dat wel prachtig vindt. Je moet maar vragen of ze hem direkt ergens in een vitrinekast ophangen, en desnoods je naam erbij vermelden, dat deze rok geschonken is geworden door Jan Reijman. Dan weten wij tijdens ons bezoek, dat is onze Jan van het Rok voor mannenforum. :D
jan

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door jan »

Leonie Sterenberg is nadrukkelijk aanwezig geweest op dit forum om in 'gesprek' te komen met rokkendragers. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik de enige ben geweest die met haar diverse malen gemaild heeft.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door willi »

Ik weet van niets (?)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Poll datum bepalen bezoek Amsterdams Historisch Museum

Bericht door RokSterNL »

Ze heeft niet zelf op het forum mee gedaan. Ik zie dat Wiha ergens begin april een oproep heeft gedaan dat ze bezig waren om een tentoonstelling op te zetten.

Ik heb namelijk even in de zoekfunctie van het forum ingetypt Leonie Sterenberg, en toen kwamen alleen die berichten naar boven waar een aantal leden met elkaar in gesprek waren op het forum.

Misschien had ik toen weer zoals reeds bekend mijn rustmoment ingebouwd op het forum.

Nadere toelichting is niet nodig. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig luidt toch het alom bekende spreekwoord. :D

Maar nu gaan we maar weer terug naar topic, voordat dit onderwerp ook ontspoort. in iets waar het niet voor bedoeld is. :D
Plaats reactie