bijeenkomst in Keulen (Duitsland)

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

bijeenkomst in Keulen (Duitsland)

Bericht door Jos »

Ik ben afgelopen vrijdag op een vrij spontane bijeenkomst in Keulen geweest met twee andere leden van het duitse forum. Een van hen komt uit Denemarken en was op bezoek in Düsseldorf en de andere (Jürgen), ook bij verschillende van ons bekend, die werkzaam is in die regio.
Het was een redelijk korte bijeenkomst, waarbij vermeld moet, dat ik op zoek was naar de beide heren in rok/jurk, er gewoon langs gelopen ben in een redelijk kleine ruimte, zonder hen te zien :o in eerste instantie; ik ben doorgelopen en heb buiten een van beiden opgebeld: we stonden slechts 6 meter van elkaar. Daarbij was Jürgen gekleed in zwarte mini-jurk, grijze legging en zwarte hoge schoenen, de ander in een soort utilitykilt, die hij altijd draagt. We hebben in de koffiezaak enige drankjes genuttigd, daarna is de man uit Denemarken terug gegaan naar Düsseldorf, waar hij een kaartje voor een opera had voor die avond. Jürgen en ik hebben vervolgens een uitgebreide wandeling door het winkelcentrum van Keulen gemaakt, waarbij hij nog een paar nieuwe schoenen (hakhoogte ca 9 cm) heeft gekocht en meteen aangetrokken, want de oude waren uitgelopen. Vervolgens op zoek gegaan naar een restaurant om wat te eten. Na een redelijk lange zoektocht uitgekomen bij een Indisch restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. Uiteindelijk terug gelopen naar onze auto's en naar huis gereden
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: bijeenkomst in Keulen (Duitsland)

Bericht door john »

Leuk zo'n spontane ontmoeting.
Zouden we vaker moeten durven.

John
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst in Keulen (Duitsland)

Bericht door RokSterNL »

Evenals het de spontane bijeenkomst een heel leuk en spontaan verhaal van je belevenissen.

Je hebt het zo geschreven al had ik geen enkel idee van hoe het er in werkelijkheid uit heeft gezien, je voor jezelf een inbeelding kon vormen.
Plaats reactie