Hoe laat verzamelen bij het Amsterdams Historisch Museum ?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Hoe verzamelen wij bij het Amsterdams Historisch Museum ?

Peiling eindigde op 26 okt 2010 09:05

12.00 uur
3
38%
13.00 uur
5
63%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Hoe laat verzamelen bij het Amsterdams Historisch Museum

Bericht door masker »

Op weg naar huis. Ergens tussen Amsterdam en Utrecht zit ik dit bericht te typen op het veel te Klein toetsenbord van mijn blackberry. Nog na te genieten van een geweldige dag in Amsterdam. Wat is het toch heerlijk om met een groepje mensen bij elkaar te zijn die zo respectvol met elkaar om gaan. Fijne gesprekken zonder veroordeling of vreemde reacties.
Viqueen wat goed dat je geweest bent en ik hoop fat het je helpt om je zelfvertrouwen te versterken

Edit: zo ik ben weer thuis en heb net even snel wat gegeten en ga zo weer door naar een feestje.

Voor degene die de documentaire willen zien die vandaag gemaakt is even de info:
www.rtvnh.nl
de uitzending is maandag 8 november bij het programma:'van zuks dus'
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Hoe laat verzamelen bij het Amsterdams Historisch Museum

Bericht door Viqueen »

Ik vond het ook een geslaagde dag,en ben blij dat ik gegaan ben.Ik bevind me nog steeds in ' niemandsland ' en hopelijk komt er met de tijd weer wat structuur in mijn leven,en hoe alles een plekje te geven.

Ben wel trots dat ik dit al durfde,met mijn outfit die ik aanhad.Benieuwd naar de foto's.

Wel grappig toen de ' zeereis ' :mrgreen: eindigde bij de ndsm werf,er een fotoshoot plaatshad op het ind terrein,met een getrouwd stel.

Vreemde locatie maar goed.

Mooi dat het zo kan,en goed dat je elkaar zo kan steunen.
Plaats reactie