Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 2010

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:Ach mijn buste is niet zo groot dat weet ik ook wel..... maar met photoshop groter maken is niet mijn ding.
@Masker: Was ook maar een grapje. Ik moet natuurlijk jou gezicht vervagen omdat je geen masker hebt om je gezicht achter te verbergen. :D

@Willi: Op die foto die met mijn camera gemaakt is geworden staat ze inderdaad met haar voeten tegen elkaar. Op de foto die Jos gemaakt heeft staat ze neutraal, zoals een man ook kan staan. Aangezien het een lange rok is die zij draagt, is het ook heel moeilijk te zien of zij grote voeten of kleine voetjes heeft. En ik ga niet aan Masker vragen til je rok eens op, dan kan ik kijken of je grote voeten of kleine voetjes hebt. Zo'n vraag stel je niet als man aan een vrouw. Dat is dan seksuele intimidatie. :D
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door masker »

Maat 38 8-)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door RokSterNL »

Dat zijn dan inderdaad mooie vrouwenvoetjes. :D

Ik heb maat Oceaanstomer. :lol:
Gebruikersavatar
pierre58
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2010 11:48

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door pierre58 »

Hallo , ja ja wanneer je precieser kijkt merk ik wel dat er een juffrouw in de groep mee is...

Maar ik wil juist zeggen dat ik op het eerste zicht geen meisje zag. Maar voor jullie is het allemaal zeer duidelijk, jullie kennen elkaar , jullie hebben mekaar kunnen zien, en horen... jaja ik moest er maar ook bij zijn ... hélaas dat kon niet, daarom vraag ik jullie allen van mij nog eens te vergeven voor mijn afwezighijd.
MVG
Pierre :roll:
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door masker »

Er komt vast nog wel een herkansing in de loop van het komende jaar ;)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door RokSterNL »

Maak je geen zorgen Pierre. Misschien in de toekomst.

Hetzij je bij deze vergeven, al vind ik dit helemaal niet erg, want er kunnen zoveel mannen niet komen om allerlei uiteenlopende omstandigheden. Overigens het is geen drama of zonde hoor. :D

Ik vind het al leuk dat er zo' n groepje van 6 mensen bijeen is gekomen. Vroeger ten tijde van het vorige forum zat je met hooguit 2 tot 3 man. Het is natuurlijk altijd gezelliger als er nog meer komen.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door mikvanes »

Hallo RokSter,

ik heb de DVD van het programma gekregen. Ze belden me voor het adres. Nog bedankt voor je telefoontje.

Groetjes,

Mik
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door RokSterNL »

Hallo Mik,

Ik had eerst gemald naar de redacteur van het programma. Hij zou het doorgeven. Vervolgens kwam er nog niets, toen heb ik hem maar gebeld. Hij zei toen dat hij het zelf dan maar aan zou gaan vragen. Hij begreep dat het teleurstellend was. Vorige week belde hij mij om te vragen of ik wist waar jij en Jos woonde. Van Jos heb ik wel het adres maar van jou niet, alleen je mobiele nummer, en je e-mailadres. Hij zei toen, nee ik wil het nu afgehandeld hebben. En heeft dus jou gebeld, en als hij jou niet te pakken had gekregen, had hij de DVD naar mij gestuurd. Als ik jou dan weer eens zou ontmoeten, dan kon ik je hem geven. Kennelijk heeft hij jou gelukkig wel kunnen bereiken.

Gelukkig alles ook weer afgehandeld. Als ik er niet op gelet had, hadden we nu nog niets gehad.

Graag gedaan hoor Mik. :D
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door Jos »

ik heb de dvd ook onlangs ontvangen, bedankt
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag bijeenkomst Amsterdam op zaterdag 6 november 201

Bericht door RokSterNL »

Mooi zo, is dat ook weer in orde. :D
Plaats reactie