nieuwe bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie kan op welke data deelnemen aan een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 apr 2011 19:32

7 mei
4
9%
14 mei
5
12%
21 mei
6
14%
28 mei
4
9%
4 juni
5
12%
11 juni
8
19%
18 juni
6
14%
25 juni
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

het weer wordt steeds beter, het zonnetje schijnt vrolijk, de temperaturen stijgen en de rokjes worden steeds meer uit de kast gehaald. Tijd voor een nieuwe bijeenkomst dus.
Ik hoop dat we er met zijn allen weer zin in hebben.
Natuurlijk ben ik benieuwd, wie er dit jaar zijn/haar laatste model wil laten zien :)
Allereerst lijkt het me handig om via een pol te kijken wie er allemaal van de partij willen zijn; niet dringen er is altijd voldoende plaats :) , maar ook niet te lang wachten met beslissen, dan is de zomer al voorbij :o
de data, iedereen kan meerdere data kiezen, maar dat moet wel in een keer gebeuren:
Daarna hebben we nog tijd om een geschikte lokatie in Nederland of Belgie te kiezen

Dus schroom niet en meld je massaal aan, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D :D :D

ik zal op het duitse forum een link plaatsen.
een fervent rokdrager
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Henry-L »

Bedankt Jos,
mijn stem staat er al bij.

;) Henry L
...
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door masker »

ik heb weer een hele drukke periode en wil best graag komen, maar dat hangt ook een beetje af van waar we een bijeenkomst houden (en daarmee ook de reistijd die er mee gemoeid is).
Wat mij betreft gewoon iets plannen en dan doe ik mijn best er te zijn
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Ik hoef hoop ik niet meer duidelijk te maken dat meer dan 200 meter lopen voor mij een onhaalbare kaart is. Ook is het van belang waar.
Verder kom ik niet als het geen zalig weer is. In wind en regen ga ik niet in een rok naar buiten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

jan reijman schreef:Ik hoef hoop ik niet meer duidelijk te maken dat meer dan 200 meter lopen voor mij een onhaalbare kaart is. Ook is het van belang waar.
Verder kom ik niet als het geen zalig weer is. In wind en regen ga ik niet in een rok naar buiten.
helemaal helder Jan, is het geen idee een rolstoel voor je te regelen ?? :lol: ik zal je graag een duwtje geven zo af en toe :D
mocht het slecht weer zijn, kun je zelf de paraplu vast houden :D :D
Maar ik probeer natuurlijk iets te regelen met de weergoden, dat snap je wel ;)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Ja Jan, dat is volkomen duidelijk en bekend voor mij.

Wij kunnen elkaar nog vaker zien als je bij mij thuis langs komt om een kopje thee te drinken, nietwaar ?
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Mijn stem staat er ook bij. Ik kan niet op 7 mei, 14 mei, 18 juni en 25 juni.
Ik wil graag komen dus ik hoop op een van de andere datums!
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Als ik in een rolstoel zit zien de mensen niet dat ik een rok aan heb. Dan is mijn aanwezigheid helemaal zinloos. Wel bij de les blijven Jos.

Nu effe wat anders, met name over de locatie.
Verleden jaar heb ik al een hint gegeven over een locatie waar ik makkelijk kan komen: Het jullie welbekende Spui in A'dam.
(Bekend vanwege de bijeenkomst bij het AHM).

Het pleingedeelte van het Spui is bij uitstek geschikt, tevens als verzamelpunt, voor een ontmoeting.
Er zijn flink wat bankjes, belangrijk voor mij, en met lijn 5 kan ik vlakbij komen.
Ook zijn er terrassen, zoals Esprit Café en aan de overkant daarvan maar die zijn allemaal mudvol.

Ook het Leidseplein is geschikt. Na onze uitgebreide ontmoeting kunnen jullie verder lopen door A'dam en strompel ik nog wat rond of zo.
Geschikt afspreekpunt op het Leidsplein is de fontein of het terras vóór Americain. Waar je trouwens nog wel 'ns BN'ers tegen het lijf kan lopen.

De datum is voor mij geen punt als Vutter. Alleen het weer kan spelbreker zijn.

Prettig weekend allemaal. Lekker weertje!
Laatst gewijzigd door jan op 09 apr 2011 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Rokjesweer! Toevallig ben ik vandaag nog in Amsterdam geweest. De hele Kalverstraat gehad en de Dam. Op de Dam waren verschillende levende standbeelden die de nodige bekijks hadden. Ik had zelf ook wel bekijks, trouwens. Nog twee mooie riemen gescoord voor in mijn mannenbroek. Verder eigenlijk niets maar wel genoten van het mooie weer. Het rokjesgehalte bij de dames viel me trouwens behoorlijk tegen.

On-Topic: Locatie is wat mij betreft prima.

@Jan, ik denk dat dat wel meevalt hoor. Ze zien toch je blote benen verdwijnen onder een ... rok.
En als je een enkellange rok draagt zien ze het zeker.
Bovendien is je aanwezigheid nooit zinloos, als was het alleen al voor de humor en de gezelligheid. Trouwens, ik heb je nog nooit ontmoet en wil graag eens kennis maken, dus waag het niet om weg te blijven! :mrgreen:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Ik ben ook wel benieuwd naar jou Treintje en natuurlijk alle anderen. Van jou ken ik alleen de achterkant. Ook mooi hoor!
Gesloten