nieuwe bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie kan op welke data deelnemen aan een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 apr 2011 19:32

7 mei
4
9%
14 mei
5
12%
21 mei
6
14%
28 mei
4
9%
4 juni
5
12%
11 juni
8
19%
18 juni
6
14%
25 juni
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door musa »

Hopelijk ,maar ik krijg minder en minder zin,ik krijg bij sommige een erg onbehaaglijk gevoel op dit forum.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

musa schreef:Dus door het negeren van mij reactie ,trek ik de conclusie dat het aan mij zal liggen ,maar god weet waarom,het enigste dat ik weet dat er al een paar prive berichten over mij gecirculeerd geweest zijn.
Nee hoor Musa, en Henry ook niet. :D
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door willi »

“Nou sorry hoor” (met een neusklank uitgesproken) zou Eric van Tijn zeggen.
“Zeg ik wat opbouwends tegen Masker, is ’t wéér niet goed”.

Inderdaad Jan, ik bedoelde mezelf met die herriemaker, dat heb je goed begrepen.
En Musa, waarom zou jij daarbij horen? Ik heb jou nog nooit herrie horen maken.

Ik begrijp jullie niet, ga toch lekker naar de mooiste stad van de wereld; de stad waar je met een gerust hart in een rok kunt lopen. Bovendien, Lelystad licht een flink eind uit de buurt.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

mensen, laat het ons leuk en aangenaam houden in dit deel van het forum, zeker hier, waar ik me kan voorstellen, dat je als geinterresseerde / nieuweling heel snel naar toe gaat om te zien hoe het er allemaal aan toe gaat.
Hiermee verdienen we geen schoonheidsprijs.
We zijn al niet zo mooi als de meeste meisjes/vrouwen in een rokje; laten we in ieder geval goed gedrag tonen :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door masker »

heren, ik wil helemaal niemand persoonlijk verantwoordelijk stellen voor het feit dat ik niet ga komen.
wat voor mij geldt is dat ik ongeveer 55 uur per week maak en daarbij een grote verantwoordelijkheid draag. Ik probeer mijn weekenden dan ook tot rust te komen.
Ik heb dan ook het gevoel dat naar een meet komen op dit moment niet de beste manier is om die rust te krijgen. Dit heeft wel wat te maken met de stemming (in zijn algemeen) op het forum, maar niet met een van jullie als persoon.
Dus trek je het niet persoonlijk aan, ik kom een volgende keer als ik het wat minder druk heb graag nog een keer naar een meet.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Wiha »

Pfffff, Jan heeft het direct door, waarom jullie niet. Willi komt niet en bedoeld zich zelf met herrieschopper...................... Lees de berichten eerst goed voordat je reageerd !!!!
Zo staan er weer een aantal onnodige berichten tussen wat voor een nieuw iemand weer heel slecht overkomen kan.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Hee, wat is hier nu gaande?
Ik kijk een paar dagen niet op het forum en intussen lijkt het een soort afvalrace te worden? Wat jammer is dit allemaal. Ik keek er juist zo naar uit, maar mijn enthousiasme wordt gaandeweg minder.

@Masker: Jammer dat je toch niet komt. Ik had graag eens kennis met je gemaakt. En niet om herrie te schoppen, maar gewoon voor een ontspannend en gezellig middagje uit. Ik heb begrip voor je motivatie, maar vind toch wel jammer. Misschien een andere keer.

@Iedereen: Als iemand mij verantwoordelijk houdt voor herrieschoppen, dan mag dat. Maar dan heb ik wel liever dat je het gewoon openlijk uitspreekt. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Ik ben bewust al geminderd met mijn activiteiten hier. Het zou jammer zijn als mensen zich door de perikelen van de afgelopen tijd nu ook laten weerhouden om naar de bijeenkomst te komen.

Dus laten we er met z'n allen een leuk dagje uit van maken!
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door willi »

Het zij verre van mij om jullie plezier te willen bederven.
Treintje, ook jij bent geen herrieschopper; Mik ook niet.
Na déze afvalrace blijf alleen ikzelf nog over; ik kan daar mee leven.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Henry-L »

Ik ga naar Amsterdam op 11 juni.

Het is het uitgelezen moment om eens met een paar van de actiefste leden te praten en van gedachten te wisselen zonder daarbij op forumiaanse (*) wijze verkeerd begrepen te worden.

Zoals er tegenwoordig regelmatig iemand afzegd, hoop ik maar dat ik daar op het Leidse Plein, zitten op de rand van de fontein, niet tegen mezelf moet gaan praten ...

Dus durf ik hierbij een oproep lanceren aan alle genomineerde bijeenkomstbijwoners (*):
Kom naar Amsterdam en laat ons er een gezellige namiddag van maken!

;) Henry L

(*) ... en zo heb ik meteen ook twee nieuwe woordjes voor d'n Dikke Van Dale
...
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door mikvanes »

Henry-L:
Ik ga naar Amsterdam op 11 juni.
Goed zo. Ik ook.

Als je kunt, ga dan na afloop mee eten. Misschien zijn er nog wel een paar mensen die daar zin in hebben. Daar geldt deze uitnodiging uiteraard ook voor.
Gesloten