Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door Roktom »

IK wil hierbij een datum vast zetten voor de nieuwjaars rokken voor mannen bijeenkomst.
Dus de vraag is hierbij, wie wil, wie kan en de datum.
Ik zou het zeer op prijs stellen als er heeeeel veel komen.
Je hoeft voor mij niet in rok te komen, als je maar komt.]
Kunnen we even bij praten.
Doe het s.v.p., voor het nieuwe jaar wil ik toch een standpunt gaan in nemen voor de rok voor mannen.
Dus wil ik hierbij iedereen uitnodigen, ik streef naar een ontmoetingspunt waar iedereen, zonder al te veel kosten naar toe kan komen, dus meld je aan.
Je hoeft voor mij niet te komen.
Maar het is erg belangrijk, dus meld je aan.
Ik doe mijn uiterste best om een punt te vinden waar we zonder problemen ons ding kunnen doen.
Maar ik moet weten wie er komt, pas dat kan ik een locatie bepalen.
Ik ga een punt zoeken, waarbij iedereen goedkoop naar toe kan gaan, maar daar heb ik jullie wel bij nodig.
Dus mail me s.v.p. met een datum en de plaats waar je vandaan komt.
Mensen die niet in staat zijn om het trein kaartje te betalen, hier kan wat geregeld worden.
Dus allemaal komen.
Het is voor ons erg belangrijk.

Groet,

Roktom en Rokster.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door ecokilt »

In tilburg?
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door kiltair »

Elk weekend wordt Antwerpen overspoeld door 'Ollanders :D
Dus, waarom niet eens in kilt/rok?

Voor de mensen die niet durven 'buitenkomen' in rok, is dit een gelegenheid om ver van huis, in het buitenland dus, de eerste stap te wagen...

groeten!

Jan
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door jptje »

antwerpen vind ik een leuk idee, ik woon zelf in helmond en antwerpen is maar een uurtje rijden voor mij en het is nog een mooie stad ook
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door RokSterNL »

Dit idee is heel spontaan geboren geworden door Roktom en door mij.

Mijn voorkeur gaat echter uit naar 1e keus Breda, daar ben ik al 3 keer geweest en anderzijds 2e keus Tilburg waar wij toen de opnamen van de Club van 100 hebben gehad.

Antwerpen is voor mij via het Openbaar Vervoer jammergenoeg te ver.

Het beste is misschien om dit in februari van dit jaar te doen, dan heeft ieder lid de gelegenheid zijn reactie te geven.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door jptje »

ik zou best willen komen
maar ik kan alleen in het weekend
ik kom uit de ongeving van helmonden ik vind het geen probleem om iemand mee te nemen laat maar weten,moet natuurlijk wel een beetje op route ligen,een beetje omrijden vind ik ik niet erg.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Peter v

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door Peter v »

Het is leuk om een bijeenkomst over de grens ( voor ons Nederlanders dan,) te doen. Voor mij te ver, maar voor anderen, juist weer dicht bij. Mogelijk kunnen er enkelingen mee rijden.
Stille mee lezers meld je aan! Hoe meer hoe beter. En het is waar, voor diegene die nog drempel vrees, hebben voor anderen of de vrouw, een plaats "ver weg"biedt een gelegenheid om incognito in rok rond ter lopen, wat de zelfvertrouwen opvijzelt.

En zo wordt het rok dragen ook gepromoot daar waar de bijeenkomst wordt gehouden, mits men in rok gat, natuurlijk. :?

Peter v
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door Roktom »

Beste rok dragers,
I.v.m. het overlijden van Rokster zijn vader wil ik toch even wachten met het bij elkaar komen.
Tilburg en Breda hebben de voorkuur begrijp ik.
Laat dit toch nog even weten.

Roktom
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Arthur the Dutchman
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2007 23:55

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door Arthur the Dutchman »

Breda heeft ook mijn voorkeur, in een weekend.

grtn + beste wensen,
Arthur.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door RokSterNL »

Hallo allemaal,

Inmiddels is mijn moeder op 16 maart jl. ook overleden. Zij zat al bijna 7 jaar in een verpleeghuis. De verpleeghuisarts zei dat het verdriet om het gemis van mijn vader, en een eventuele nieuwe beroerte of iets aan het hart de doodsoorzaak is geweest.

Enfin, maar nu dan terugkomend op de bijeenkomst die we eigenlijk in het begin van het jaar wilden plannen.

Ik heb inmiddels de energie weer om hier met frisse zin hierbij aanwezig te willen zijn. Ik heb er weer echt zin in om eens met rokdragende mannen onder elkaar ergens samen te komen. Tilburg of Breda vind ik een prima lokatie. Als het maar op loopafstand van het station ligt, want zoals jullie al reeds weten ben ik afhankelijk van het Openbaar Vervoer. En Roktom ook. Breda vind ik persoonlijk als stad om een bijeenkomst te houden iets gezelliger.

Ik zou zeggen mensen die reeds eerder gereageerd hebben op dit bericht laat even van je horen. Het weekend is voor mij ook het gunstigste. De zaterdag is nog iets gunstiger dan de zondag. Maar de zondag kan evt. wel.

Dus roept U maar.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie