Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door kiltair »

Ik roep!
(WE van 25/26 april en 3/4 mei ben ik wel in Frankrijk)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door RokSterNL »

Prima dat weten we dan, maar voor de rest kan ik daar weinig tot niets mee. Ik wilde graag weten wanneer iemand wel kan.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door jptje »

wat vinden jullie van zaterdag 12 april of zaterdag 26 april
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door RokSterNL »

Hallo jptje,

Wat mij betreft komen beide data mij gunstig uit.

Laten we het dan in Breda organiseren, is toch een gezelligere stad dan Tilburg.
De aanvang van de bijeenkomst is het handigste voor mensen die iets verder komen om dat op 13.00 uur te houden.

En dan een lokatie op loopafstand van het station of iemand moet de mensen die met het Openbaar Vervoer komen kunnen halen en brengen naar het station, dan is de afstand geen probleem, als we maar ruim op tijd weer bij het station zijn om de trein te halen die we dan terug willen nemen.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door jptje »

hoi allemaal ik kom 4 pasagiers in mijn auto kwijt en kan jullie best op het statoin halen en brengen.
en als er iemand tussen helmond en breda in woont wil ik daar ook wel langs rijden(bespaart weer kosten op de trein)
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door rokwens »

Ja het is wat geleden. Ik heb al aan meerdere bijeenkomsten deelgenomen en het was altijd leuk, zelfs al waren er maar een paar komen opdagen. Breda is uiteraard een prima locatie voor de Belgen. Goed bereikbaar vanuit Antwerpen.
En op zaterdag kan het voor mij best. Ik kan wel nooit lang vooraf plannen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Nieuw jaar rok overleg Lees dit s.vp.

Bericht door RokSterNL »

Hallo Rokwens,

Begrijp ik, alle begrip voor. Laat het dan wel zo ruim mogelijk op tijd weten. Stuur desnoods in die week voor de 26e april een mailtje. Natuurlijk niet op 25 april. Uiterlijk op 24 april.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie