verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door treintje »

Jos schreef:
mikvanes schreef:Aan de ene kant begrijp ik dat wel, Jan. Maar ik had het idee dat de drie echte mannenrokkers mijn wat afwijkende en opvallende uiterlijk goed hebben verdragen en zich daar in de conversatie niet door hebben laten remmen.
Ik kende jou al van de vorige keer in Amsterdam en wist meteen, dat jij daar aan kwam lopen op de brug, tot verbazing van de anderen :)
Nou, ik was niet verbaasd hoor, ik kende Mik ook al. Alleen zag jij hem eerder dan ik. Het duurde even voordat ik hem ontwaarde. Mijn vrouw heeft ook altijd van die haviksogen. Ik zie dingen vaak pas als ik er met mijn neus op sta.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jos »

Jean-Luc, onze Belg die lid is van Hej, heeft het filmpje ook bekeken en leverde het volgende commentaar:
je viens de voir ce reportage des" trois personnes en un seul Dieu" ,j'ai reconnu Dieu-Le-Père en mini-jupe rose ,son Fils avec une boucle d'oreille et l'Esprit Saint !!!

Proficiaat !
vrij vertaald:
ik heb de reportage gezien van "drie personen en een enkele god", ik herkende god de vader in roze minirok, zijn zoon met een oorbel en de heilige geest.

proficiaat !
een fervent rokdrager
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jean Luc »

Ik heb genoten van dit verhaal .
Nogmaals proficiat aan alle drie en bedankt voor uw stijl en eenvoud !
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door mikvanes »

Dank je wel, Jean Luc.
Plaats reactie