verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door mikvanes »

Jan:
Dat is prima maar ik zou me in hun gezelschap toch wat ongemakkelijk voelen.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, Jan. Maar ik had het idee dat de drie echte mannenrokkers mijn wat afwijkende en opvallende uiterlijk goed hebben verdragen en zich daar in de conversatie niet door hebben laten remmen.

Aan de andere kant: Jan, waar is je zelfvertrouwen? Het zal me worst zijn, wat je precies draagt.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door willi »

Zeg Mik, op de eerste foto sta je erbij alsof je het koud hebt, met die blote benen.
Klopt dat?

Gaaf pakje overigens. Niet mijn smaak, maar dat is onbelangrijk.
Je durft tenminste!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jos »

jan reijman schreef:Jos@
De kokosmakronen die ik in huis had gehaald voor bij de koffie heb ik zelf opgegeten.
dat vind ik heel slim van jou Jan; veel beter nu eten, dan ze te bewaren tot ik echt kom :lol:
jan reijman schreef:Ik mag aannemen dat de foto is gemaakt door een passant en die heeft dat goed gedaan; er is een uitstekende verhouding doelgroep/fraaie achtergrond.
Jammer dat mijn persoonlijke omstandigheden mij ernstig beperken want ik was er graag bij geweest.
Nu mijn visie:
Het is wel duidelijk dat Henry, Jos en Musa de echte mannenrokkers zijn.
Henry draagt dezelfde kleding als ik doe alleen draag ik nauwelijks nog kniekousen.
Musa draagt de kleding zoals ik het deed in de begintijd waarmee ik door half Europa heb gereisd, alleen was mijn jeansrok 15 cm langer.
Jos ziet er ook top uit maar de kleur is naar mijn smaak wat teveel in het oog lopend.
Met genoemde 3 heren durf ik wel een boulevardje te pikken.

Mik staat er uitdagend bij met een gezicht van "wie doet me wat" zoals op zijn avatar en van Treintje kan ik me geen indruk vormen vanwege het maskeren van zijn gezicht.
Zoals al bekend zijn Mik en Treintje met panty's en kittige laarsjes het type dat wat verder gaat dan alleen de rok.
Dat is prima maar ik zou me in hun gezelschap toch wat ongemakkelijk voelen.
Fijn dat het weer beter was dan in het vooruitzicht gesteld door de "kenners".
Uiteindelijk kwam mijn voorspelling veel beter uit. Misschien moet ik weerman worden!
Dank je voor de mooie analyse van ons, Jan
mijn outfit valt inderdaad meer op dan ik verwacht had: in huis zonder zon valt dat niet zo op; en de volgende keer zal ik mijn buik iets inhouden, wordt het vlak wat kleiner :D
De uiteindelijke locatie voor de foto was mijn bescheiden idee :o
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jos »

mikvanes schreef:Aan de ene kant begrijp ik dat wel, Jan. Maar ik had het idee dat de drie echte mannenrokkers mijn wat afwijkende en opvallende uiterlijk goed hebben verdragen en zich daar in de conversatie niet door hebben laten remmen.
Ik kende jou al van de vorige keer in Amsterdam en wist meteen, dat jij daar aan kwam lopen op de brug, tot verbazing van de anderen :)
Ik vind ook, dat iedereen moet kunnen dragen, wat hij/zij (voor ik straks commentaar krijg, dat ik alleen over mannen praat :o ) wil en zal daar dus ook naar handelen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jos »

op zich een goede tip Jan, maar ik eet vrijwel geen koekjes. Ik zou het op de bierkrat moeten plakken, maar die wordt regelmatig vervangen door een nieuwe, dus dat werkt niet echt :o

PS
als ik koekjes in huis heb, zijn die op voor ik ervan kan snoepen; ik heb kinderen, die ook koekjes lusten :mrgreen:
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door musa »

En tot zover het onderwerp bijeenkomst :mrgreen:
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door ecokilt »

Fijn dat jullie het zo goed hadden.
Ik hoop er volgende keer weer bij te zijn (als ik meer tijd heb en liefst iets korter bij voor mij).
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door mikvanes »

Willi:
Zeg Mik, op de eerste foto sta je erbij alsof je het koud hebt, met die blote benen.
Klopt dat?

Gaaf pakje overigens. Niet mijn smaak, maar dat is onbelangrijk.
Je durft tenminste!
Ja, die foto is wat later op de dag/avond gemaakt en toen was het helder en wat fris. Anders had ik mijn jasje wel los gedragen.

Dank je wel. Het moest allemaal erg snel, want ik had me vreselijk verslapen. Mijn vrouw was er positief over en later op de dag ook enkele passerende vrouwen blijkens hun opmerkingen. Het is geen echt pakje, maar een zwarte, leren rok die ik ooit in de uitverkoop in Middelburg heb gekocht (of all places) met een Mexx jasje. Als panty had ik een opaque huidkleurige balletmajo aan. Als het goed is, kun je daardoor niet zien dat mijn benen al tijden niet geschoren zijn. De laarzen heb ik ooit in de uitverkoop bij Ziengs gekocht. De hoed heb ik ooit bij V&D gekocht.

Eigenlijk is het heel saai, strak en simpel, maar daardoor krijgt het natuurlijk iets van een chique (hoop ik) mantelpakje, wat door die hoed nog versterkt wordt. Tja, het is ook weer een invulling van 'man-in-rok', hoewel het vermoedelijk meer overkomt als 'vrouw-in-rok'.

Ik heb later op de avond nog even ergens een kopje koffie gedronken en de reacties waren heel leuk om mee te maken.
Plaats reactie