verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door Jos »

Ondanks het feit, dat er nogal wat twijfels waren over het weer zijn we toch naar Amsterdam gereisd vanuit de diverse windstreken, alleen vanuit Duitsland nog een late afmelding gekregen van Radix, die door omstandigheden toch niet komen. Iedereen was ruimschoots op tijd in Amsterdam, alleen duurde het even voor iedereen in de regen het Leidse Plein gevonden had. Daar verzameld naast de fontein en heel chique een drankje genuttigd in het Hotel Americain.
Onder het nuttigen van het drankje een plan getrokken, hoe de middag in te vullen. Aangezien onze belgische vrienden en ik ook graag een lekker biertje drinken, leek het zeer geschikt een wandeling te maken richting een van Amsterdam's oudste biercafe's: Gollem in de Raamsteeg. Omdat het toch nog een beetje regende besloot Treintje alsnog een paraplu te kopen; dit bleek een zeer goede beslissing: twee minuten daarna stopte het met regenen en een kwartiertje later kwam de zon door; hij heeft hem dus niet nodig gehad. Het cafe was helaas gesloten en zijn we doorgelopen naar een vrouwencafe in de Jordaan.
We zaten er net, toen ik een smsje kreeg van Rokster met vraag of we ons amuseerden. Hierop heb ik hem bericht, dat het heel gezellig was en dat iedereen unaniem zei het jammer te vinden, dat hij er niet bij was.
Aansluitend een wandeling naar een eenvoudig, maar lekker Italiaans restaurant gemaakt, daar lekker gegeten en terug gelopen naar het Leidse Plein, waar nog een groepsfoto is gemaakt, die later nog op het forum wordt gezet. Hier afscheid van elkaar genomen en kon iedereen aan de thuisreis beginnen
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door musa »

Afbeelding

Mikvanes---Henry---Jos--Musa---Treintje
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door jan »

Ik mag aannemen dat de foto is gemaakt door een passant en die heeft dat goed gedaan; er is een uitstekende verhouding doelgroep/fraaie achtergrond.
Goed dat jullie het gezellig hebben gehad en het weer uiteindelijk heeft meegezeten.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door musa »

Lol :lol: Jan leuke commentaar ,en het guitepetuitje dat ben ik ,ik weet niet waarom maar ik draag graag kort en ik heb al complimenten voor mijn benen gehad :P :P :P :P :P

Ik heb een hele leuke dag gehad en alle vier de heren waren super ,interessante gesprekken gehad en ik heb voor iedereen evenveel bewondering ,ieder had zijn charme.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door mrcsk »

Mooie foto.
Zo te lezen was het heel plezante dag geweest.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door treintje »

Leuke dag gehad gisteren, en weer met twee leuke forumleden kennis gemaakt. (Musa en Henry-L)
Al met al een aangenaam gezelschap en erg gezellig.

Musa heeft mijn hoofd op mijn verzoek onherkenbaar gemaakt, want zoals bekend ben ik niet volledig uit de kast en wil ik mijn gezicht liever niet op internet zien om de risico's wat in te perken. Musa: heel goed gedaan ! ;-)

@Jan; Dat is geen winterpeen, maar mijn talisman die de regen heeft verjaagd. :lol:
Het is een paraplu die ik op het laatste moment heb aangeschaft omdat het regende en ik er geen bij me had. Direct nadat ik ermee uit de winkel kwam hield het op met regenen. Het was dus een goede investering. ;-)
Qua kleur past hij niet helemaal bij de rest van de outfit, maar een zwarte hadden ze alleen met de tekst "I love Amsterdam" erop. Die heb ik toch maar laten liggen. Overigens is hij rood en niet oranje maar dat komt op de foto niet goed over.

Er is trouwens nog een groepsfoto gemaakt direct nadat deze genomen was, toen sprong er ineens op ludieke wijze een jongedame pontificaal voor ons in beeld, juist op het moment dat de fotograaf afdrukte. Zij had een sjerp om met daarop de tekst: "Yes i will", als ik me goed herinner. Erg leuke foto geworden, alleen helaas onscherp.

Tijdens de wandelingen hebben we eigenlijk relatief weinig bekijks gehad. Wel regelmatig mensen die verwonderd naar ons keken, en soms iets zeiden als: "hee, kijk nou, mannen in rok" of "Leuk!", en een paar werkmannen die naar onze benen keken, maar verder eigenlijk weinig verheffends. Op Twitter heb ik slechts één Tweet gevonden, met de tekst:
"Zo leuk, groepje mannelijke mannen met rokjes lopen voorbij #zietergoeduit #moestenmeermannendoen"

Blijkbaar kwamen we als groep leuk over.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door musa »

Hier de foto,een beetje onscherp maar so what :D :P ,dit is de algemene trend van de reacties die we kregen

Afbeelding
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: verslag bijeenkomst Amsterdam 11 juni 2011

Bericht door mikvanes »

Als ik de groepsfoto bekijk, vind ik dat Henry-L de prijs voor de best geklede mannenrokker verdient. (Maar wie ben ik?)

Jos, bedankt voor je leuke verslagje.

Ik vond het heel geslaagd. Leuk om Musa en Henry voor het eerst in levende lijve te ontmoeten. We hebben leuk gekletst. Het was gezellig. En het was leuk om de reacties van het publiek te zien en te horen.
Plaats reactie