Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Het moet mij van ’t hart dat ik de 5 personen op de foto niét gekleed vind gaan als hét topvoorbeeld van de correct geklede man-in-rok.
Oké, Treintje komt wat mij betreft dicht in de buurt.

Jos en Musa hebben m.i. geen rekening gehouden met hun figuur. Het accent licht bij beide heren volledig op de omvangrijke buik. ‘Goed geklede’ vrouwen met dezelfde omvang zullen zich nooit zo kleden.

Henry is weliswaar netjes gekleed, maar wekt bij mij de indruk van een Schotse bos- of veldwachter in diensttijd.

Mikvanes heeft er veel werk van gemaakt (lijkt het), maar ik heb wel ‘ns betere plaatjes van hem gezien. Bovendien steekt hij door zijn extravagante stijl erg af bij de anderen, hetgeen hem tot de enkeling maakt die volgens mij niét tot leidraad dient voor de ‘gewone’ man-in-rok.

Gastjurylid Gordon.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Dag Jan!!!
Wat leuk dat jij reageert! Ben je bang dat de heren ‘t niet zelf kunnen?

Ik heb expres ondertekend met ‘Gordon’, omdat ik een dergelijke reactie wel verwachtte. Ik heb zelfs zijn aanvalstijl gebruikt.

Beledigende relnicht? “Die kende ik nog niet”.

Overigens maak ik me niet schuldig aan “het is zo” praktijken; het gaat hier slechts over MIJN indruk van het plaatje. Dat mag toch?

Verder ben ik diep onder de indruk dat de heren het hebben gedaan; in rok in het openbaar. Proficiat!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door Jos »

dit is de manier om een twijfelende man, die graag een rok zou willen dragen, en ook geen geweldig figuur heeft, het tegen te maken; gooit hij de rok meteen de prullenbak in (eigenlijk zou hij dan in een kledingzak van het leger des heils of moeten verdwijnen, maar dat is dan te lastig, denk ik :o )

Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn !!!! :mrgreen:

@ Jan:
ik denk dat jij als beste eruit was gekomen ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door treintje »

Nou, ik kom er nog genadig vanaf geloof ik. :)
Dank je, Gordon.
Wat kon er nog beter?
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door musa »

willi schreef:Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Het moet mij van ’t hart dat ik de 5 personen op de foto niét gekleed vind gaan als hét topvoorbeeld van de correct geklede man-in-rok.
Oké, Treintje komt wat mij betreft dicht in de buurt.

Jos en Musa hebben m.i. geen rekening gehouden met hun figuur. Het accent licht bij beide heren volledig op de omvangrijke buik. ‘Goed geklede’ vrouwen met dezelfde omvang zullen zich nooit zo kleden.

Henry is weliswaar netjes gekleed, maar wekt bij mij de indruk van een Schotse bos- of veldwachter in diensttijd.

Mikvanes heeft er veel werk van gemaakt (lijkt het), maar ik heb wel ‘ns betere plaatjes van hem gezien. Bovendien steekt hij door zijn extravagante stijl erg af bij de anderen, hetgeen hem tot de enkeling maakt die volgens mij niét tot leidraad dient voor de ‘gewone’ man-in-rok.

Gastjurylid Gordon.
:twisted: Onvangrijke buik ???????,maar ik weet vanwaar de wind komt,ik denk juist hetzelfde over jouw uiterlijk,je ziet eruit als iemand die niet weet waar naartoe.
Waar was jij ?
Gelukkig is het jouw mening en ben ik daar resoluut niet akkoord mee.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door mikvanes »

Wij willen graag Gordon zien als correct geklede man in rok. Liefst in het echt, maar dat zal nog wel even duren. Dus dan maar een foto.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Auw! . . . Die is raak Musa! En gelijk heb je.
Dit is nu eenmaal het risico als je een foto plaatst. Ook ik heb vele malen flink moeten slikken na een keiharde (terechte) beoordeling van mijn beeltenis.

Maar til er niet te zwaar aan, wellicht doe je iets met mijn kritiek.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Wellicht doe je iets met mijn kritiek.

Ik heb dat in ieder geval wel gedaan. De outfits die door mij op dit forum werden getoond en door jullie negatief beoordeeld, heb ik nooit in het openbaar gedragen.

Overigens gebruikte ik de naam Gordon juist met de intentie zijn irritante wijze van kritiekvorming te gebruiken. De ‘toon’ van zijn kritiek wil niemand (aan)horen (terecht), maar ‘helaas’ heeft hij maar al te vaak gelijk.

Wij willen graag Gordon zien als correct geklede man in rok. Liefst in het echt, maar dat zal nog wel even duren. Dus dan maar een foto

Mocht je ‘Gordon’ als pseudoniem gebruiken voor ‘Willi’, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een veel te grote schijter om samen met een aantal mannen in rok de straat op te gaan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie