Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door musa »

willi schreef:Auw! . . . Die is raak Musa! En gelijk heb je.
Dit is nu eenmaal het risico als je een foto plaatst. Ook ik heb vele malen flink moeten slikken na een keiharde (terechte) beoordeling van mijn beeltenis.

Maar til er niet te zwaar aan, wellicht doe je iets met mijn kritiek.
Kritiek is niet juist,ik heb geen buik of toch miniem ,die sweater toonde me dik en dat doet echt pijn om dat te horen,wat betreft de kleding kan het me geen zier schelen wat jij over me denkt ik doe lekker mijn zin.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Het spijt me Musa, als het je buik niet is dan klopt er iets niet met die sweater, of met de foto.
Als ik jou was zou ik op een foto die sweater niet meer dragen; hij 'toont' te dik.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door musa »

Ach ja ,iets a la rockster geageerd :D ,sorry daarvoor ,je heb wel een gevoelige snaar geraakt,nu vlug klaarmaken om te gaan fitnessen :P
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door jan »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door musa »

Ik doe regelmatig fitness en doe mee aan loopcriteriums in een jaar doe ik er 5 mee gewoon voor de lol niet voor een plaats,ik heb me juist gewogen en weeg nog altijd iets onder de 80 kg wat een BMI geeft van 25.7 dus ik zit voor mijn 45 jaar zeer goed
ook heb ik juist 5 km gelopen iets onder een half uur na bijna 3 weken geen sport gedaan te hebben.

Uitspraken kan je doen maar je moet niet met grof geschut schieten naar iedereen en mensen beledigen, gewicht ligt bij sommige mensen gevoeliger dan kledij.

Maar ik zie het door de vingers deze keer 8-)
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door treintje »

willi schreef:Mocht je ‘Gordon’ als pseudoniem gebruiken voor ‘Willi’, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een veel te grote schijter om samen met een aantal mannen in rok de straat op te gaan.
Dat is tenminste eerlijk. Ik moet zeggen dat ik het jammer vond dat je er niet bij was, en volgens mij vonden we dat allemaal. Ik had in ieder geval graag eens met je kennis gemaakt. Misschien een volgende keer?
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door mikvanes »

Willi:
Mocht je ‘Gordon’ als pseudoniem gebruiken voor ‘Willi’, dan moet ik je teleurstellen. Ik ben een veel te grote schijter om samen met een aantal mannen in rok de straat op te gaan.
Eerst Jan die niet durft en nu Willi weer. Kennelijk geeft die rok niet altijd even veel zelfvertrouwen.

Het gekke is dat ik in dat 'pakje' echt boordevol zelfvertrouwen zit. Normaal ben ik nogal verlegen en afwachtend, maar ja, dat past niet bij die kleding, denk ik.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door jan »

Verwjderd.
Laatst gewijzigd door jan op 17 jun 2011 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Rechtbankverslag
Dat Musa dik LIJKT komt door de belichting van links.
Analyse toont aan dat alleen de buik is belicht door de zon terwijl Mik de rest in de schaduw zet. Kijk maar goed: Mik's neus en iets open mond zijn duidelijk waarneembaar op Musa's sweatshirt en onder Musa's kin is de lichtdoorlatende hoedrand te zien.
Conclusie: Gordon moet naar de opticiën en Musa is niet te dik. Fitness is niet nodig.(maar wel gezond)

Dit is mijn uitspraak en daar zult U het mee moeten doen.


Jawel edelachtbare! . . . Maareh . . . ik zou er nog graag iets aan willen toevoegen meneer de voorzitter. . . Meneer de officier heeft verzuimd te vermelden dat een sweater nu eenmaal een dikmakend kledingstuk is, ook zonder zij(strijk)licht. . .
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Jurering kleding bijeenkomst Amsterdam

Bericht door willi »

Eerst Jan die niet durft en nu Willi weer. Kennelijk geeft die rok niet altijd even veel zelfvertrouwen.

door jan reijman » vr 17 jun 2011, 8:23 uur
"Eerst Jan die niet durft............"????????????????????????????????????


Aiiii! Daar trapt eerwaarde heer Mik op een fikse bananenschil! Ik hoop dat hij overeind blijft.

Overigens heeft ’t niets mijn zelfvertrouwen te maken, daar is niets mis mee.
Ik voel gewoon niet de behoefte om met een groep concurrerende rokmannen door de stad te kruizen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie