bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

Ik heb de eerste reactie over dit item aangepast over de lokatie en de deelnemende mensen en zal dit ook blijven doen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

treintje schreef:Desigual heeft waanzinnig leuke dingen, maar ik heb er helaas geen budget voor.
er is een hoop te koop via marktplaats van desigual tegen acceptabele prijzen, het is alleen een kwestie van de juiste maat ;)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door RokSterNL »

Ik heb inmiddels al gekeken op de site van de NS, de reis vanaf Den Haag naar Dordrecht is voor mij ook al prijzig. € 14,60, en dat van een Wajong-uitkering. Ik kan nu al met goed fatsoen niet rond komen.

Ik heb namelijk geen voordeelurenkaart meer, omdat ik die ook niet kan bekostigen en daar ook te weinig voor kan reizen, omdat ik ook daar het geld niet voor heb. Ja naar het ziekenhuis in Amsterdam is een verplichte afspraak, en die reis is zelfs nog € 3,40 duurder. Krijg het niet eens terug van de zorgverzekering. Vroeger nog wel. Dus een rib uit mijn lijf. Ik vrees dat ik in dit geval dan toch weer af moet haken. Mocht het ooit toch weer eens richting Noord Holland gehouden worden, dan kan ik misschien wel komen als iemand mij dan op kan pikken die langs Den Haag komt.

Het is nu eenmaal niet anders. In de tijd van mijn ouders lag het allemaal eenvoudiger.

Ik vind het natuurlijk wel heel erg spijtig, als er geen andere oplossing op dit moment is.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Gezien de mogelijkheid bestaat dat de VRT deelneemt aan deze bijeenkomst zal ik aan deze bijeenkomst helaas moeten verzaken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

musa schreef:Gezien de mogelijkheid bestaat dat de VRT deelneemt aan deze bijeenkomst zal ik aan deze bijeenkomst helaas moeten verzaken.
Beste, ik kwam heel toevallig op jullie website terecht en ik vind die erg intrigerend. Ik werk als reporter voor het VRT-programma Vandaag (actualiteitenmagazine op Radio 1), en het lijkt me wel leuk om een reportage te maken over een mannelijke rokdrager. Concreet zou ik samen met iemand een wandelingetje willen maken door een stadscentrum ergens, terwijl hij vertelt over zijn drijfveren en ervaringen, en de reacties van andere mensen. Liefst een heteroman en geen travestiet of transgender - niet dat daar iets mis mee is, helemaal niet, maar het grote publiek ziet mannen met een rok al gauw in die sfeer, en ik zou dat beeld een beetje willen doorbreken. Ik zag in jullie magazine van vorig jaar het verhaal van Svenner, dat lijkt me ideaal. Zou hij - of iemand anders uit Vlaanderen - het zien zitten om hieraan mee te werken? De reportage zou hooguit een uurtje in beslag nemen.
Alvast bedankt als jullie mij willen verder helpen! Met vriendelijke groeten, Katrien

(misschien kan ze ook een uurtje meelopen tijdens de bijeenkomst?)
Ik heb de bijdrage van Wiha maar even hier toegevoegd, zodat duidelijk is wat Katrien van VRT wil. Dit staat in principe buiten onze bijeenkomst en zal in ieder geval ieders privacy gewaarborgd moeten blijven.
Commentaren op bovenstaande tekst van Wiha dus ook niet hier plaatsen aub.

Net als vorig jaar is gebeurd in Amsterdam bij het nationaal hystorisch musem: wij waren met 6 mensen en er slechts 3 in beeld geweest. De rest is volledig met rust gelaten.

Het lijkt me dus geen reden om niet te komen en ik zou het ook heel jammer vinden als je niet komt.
Laatst gewijzigd door Jos op 30 sep 2011 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Oproep VRT Radio

Berichtdoor Wiha » vr 30 sep 2011, 5:45 uur
Onderstaand kreeg ik per mail. Geintereseerden kunnen mij mailen zodat ik je mail adres (en / of telefoonnummer) aan Katrien van VRT doorgeef:

Beste, ik kwam heel toevallig op jullie website terecht en ik vind die erg intrigerend. Ik werk als reporter voor het VRT-programma Vandaag (actualiteitenmagazine op Radio 1), en het lijkt me wel leuk om een reportage te maken over een mannelijke rokdrager. Concreet zou ik samen met iemand een wandelingetje willen maken door een stadscentrum ergens, terwijl hij vertelt over zijn drijfveren en ervaringen, en de reacties van andere mensen. Liefst een heteroman en geen travestiet of transgender - niet dat daar iets mis mee is, helemaal niet, maar het grote publiek ziet mannen met een rok al gauw in die sfeer, en ik zou dat beeld een beetje willen doorbreken. Ik zag in jullie magazine van vorig jaar het verhaal van Svenner, dat lijkt me ideaal. Zou hij - of iemand anders uit Vlaanderen - het zien zitten om hieraan mee te werken? De reportage zou hooguit een uurtje in beslag nemen.
Alvast bedankt als jullie mij willen verder helpen! Met vriendelijke groeten, Katrien

(misschien kan ze ook een uurtje meelopen tijdens de bijeenkomst?)
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Aan de andere kant zie ik juist Radio en Radio1 ,daar luistert geen kat naar.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

heel juist Musa en op de radio kunnen ze je gezicht niet herkennen ;)
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Ik denk na,misschien zal ik toch komen,maar zoals ik eerder zei ,kan ik maar de dag zelf beslissen omdat er veel persoonlijke factoren ervan afhangen,ik bel je wel de dag zelf Jos
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door DIDI69 »

Bijeenkomst Antwerpen
Voorlopig kan ik me aanmelden, echter prive/werk kan dit last minute nog veranderen.
Gesloten