bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

hartstikke leuk Didi69
hoe meer zielen, des te meer vreugd
Ik heb je aan de lijst toegevoegd
hopelijk tot ziens in Antwerpen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

vanuit Duitsland een nieuwe reactie gekregen om ook te komen van Yoram.
Van hem en van mij de vraag:
waar kunnen wij het beste de auto parkeren en hoe komen wij van daar op het Hendrik Conscienceplein. Ik hoop dat jullie een simpele oplossing hebben, dan hoef ik niet te zoeken ;)
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Ik heb jullie gewaarschuwd,ten eerste in Antwerpen Centrum is een auto parkeren duur en bijna onmogelijk ,ga met de trein ,of parkeer je auto op linkeroever en neem de tram naar de stad.

En kom samen aan het station.

Je moet echt niet luisteren naar Musa :evil:
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door DIDI69 »

Beste rokkende friends,

Hieronder een aantal opties om toch goedkoop/gratis te parkeren in Antwerpen:
GRATIS
-Aan de scheldekaaien (omgeving "Eilandje), vervolgens langs oa St Paulusstr, Minderbroedersrui naar het Conscienceplein
-Op de Waalse & Vlaamse kaai (omgeving Zuid "Sinksenfoor") vervolgens langs Kloosterstr, Hoogstr, Grote Markt ....
(of met tram 8, afstappen aan Meirbrug)
- Auto parkeren aan eindhalte van oa tram 2 (Hoboken & Linkeroever), tram 3 (Schoten & Linkeroever), tram 4 (Hoboken & St Pietersvliet = Eilandje), tram 7 (Mortsel, Berchem & St Pietersvliet = Eilandje), tram 8 (Deurne & 'tZuid), tram 10 en 11 (Deurne), tram 15 (Mortsel, Berchem & Linkeroever)
AANKOMST TREIN
tot in Centraal Station dan met de Metrolijnen 2, 3, 15 richting Groenplaats, afstappen aan Meir of Groenplaats

Bye
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

musa schreef:Ik heb jullie gewaarschuwd,ten eerste in Antwerpen Centrum is een auto parkeren duur en bijna onmogelijk ,ga met de trein ,of parkeer je auto op linkeroever en neem de tram naar de stad.

En kom samen aan het station.

Je moet echt niet luisteren naar Musa :evil:
misschien heb je wel gelijk Musa, :? maar ik hoop op net zo'n antwoord als Jan Reijman indertijd gaf in Amsterdam en hij was heel concreet. jij hebt het over de linkeroever, dat zou dus de westkant moeten zijn, maar de meeste mensen uit Nederland komen via de oostkant Antwerpen binnen. Kun je hier iets specifieker zijn ? en welke tram is dan het beste of maakt dat niet uit ?
een fervent rokdrager
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door DIDI69 »

Hi Jos,

Voor de mannen komende uit het Noorden (Nederland) is het best om de afrit Brasschaat/Schoten te nemen, parkeren op de parking van de INNO, Carrefour, ... = gratis, vervolgens met tram 3 richting Groenplaats.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door jan »

Uitgaand van het centrum is de linkeroever de OVERkant van de Schelde. Via de Waaslandtunnel kun je er komen en dan rijden 3 tramlijnen naar het centrum door de Brabotunnel. Ik heb geen ervaring hiermee maar het lijkt me erg omslachtig. De laatste maal dat ik naar Antwerpen ben geweest reisde ik gewoon per trein.

Jos, in 2010 was je zelf ook bij de bijeenkomst met Rokwens, Rokster, Masker, Ecokilt en DIDI69 dus je kunt het op dezelfde manier regelen.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

jan reijman schreef:Jos, in 2010 was je zelf ook bij de bijeenkomst met Rokwens, Rokster, Masker, Ecokilt en DIDI69 dus je kunt het op dezelfde manier regelen.
Dat klopt Jan; we hadden toen bij de Vlaamse kaai afgesproken en ik ben daar op de bonnefooi heen gereden en gelukkig een parkeerplaats gevonden, daar wil ik het nu niet op laten aankomen. Bovendien verwacht ik, dat Yoram uit Duitsland achter mij aan rijdt en we dus twee parkeerplaatsen zoeken.
DIDI69 schreef:Hi Jos,

Voor de mannen komende uit het Noorden (Nederland) is het best om de afrit Brasschaat/Schoten te nemen, parkeren op de parking van de INNO, Carrefour, ... = gratis, vervolgens met tram 3 richting Groenplaats.
Dat is heel leuk Didi, maar de wijzen komen uit het oosten :D via Hasselt over de 313. Is dan dezelfde plaats ook goed te bereiken ?
een fervent rokdrager
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door DIDI69 »

Hoi Jos,

De beste optie is dan met tram 7 of 15, parkeren op de Grote Steenweg (gratis vanaf Berchem) of bv op de parking vd Carrefour & GB Quick (in Berchem).

Indien meer info nodig, stuur maar een pm
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door jan »

Dat klopt als een bus. Alles is gemakkelijk op te zoeken op http://www.maps.google.com. Op de witte balk tik je gewoon Grotesteenweg 464 antwerpen in en dan zie je alles wat je wil weten. Klik even op Earth (tweemaal klikken) dan zie je de auto's geparkeerd staan en je ziet de tramrails in het midden van de Grote Steenweg.
Met de balk kun je in- en uitzoomen en dan kun je bekijken hoe je er komt vanaf de E313. Dat is via de F. Beirenslaan, ofwel de R11.
TomTom zal Grote Steenweg 464 ook wel weten te vinden.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gesloten