Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Het spijt me dat ik niet kon komen,maar hoe waren de reacties daar in Antwerpen,ik denk om donderdag of zaterdag eens alleen te gaan shoppen daar in rok.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door willi »

Beste Mik. . . (dit meen ik nog steeds)

Je wist natuurlijk dat ik hierop zou reageren!

Als ik even een steekje mag geven, dat doet me nogal aan Willi denken. Hele verhalen over hoe onrechtvaardig de wereld in elkaar zit, maar als puntje bij paaltje komt niet naar buiten durven.
Dat ik hier Willi noem, komt trouwens vooral omdat hij heel actief is op het forum. Ik weet dat er veel meer forumleden zijn, waar het eigenlijk net zo gaat.
Ik vind dat wat slap. Niemand belet je om een rok te dragen. Dus als je vindt dat dat moet kunnen, moet je het gewoon doen en moet je je ook durven laten zien


Er zijn veel muggen dit jaar en eindelijk steken ze.
Toch voel ik me niet aangesproken; het komt op me over alsof ’t iemand anders betreft. Immers, ik heb ’t al ‘ns eerder gezegd, ik badineer graag. Anders gezegd, ik steek graag de draak met over-de-top zaken.
Helaas komt dat niet altijd zo over, en dat is misschien jammer, maar niet onoverkomelijk betreurenswaardig.

Natuurlijk zit de wereld ‘onrechtvaardig’ in elkaar. . . Er zijn immers op deze wereld nog plekken genoeg waar je als man voor het dragen van een rok zwaar kan worden gestraft. . . En ook ‘onredelijk’. . .
Dit zijn feiten waar ik graag badinerend de aandacht op vestig ‘zonder er verder wakker van te liggen’, want ik doe toch gewoon waar ik zin in heb; met of zonder des Mik’s in- of toestemming.

. . . En dat allemaal alleen maar omdat ik er geen behoefte aan heb om met een groep ‘mannen in rokken’ door de een of andere stad te dwalen? Sorry, maar ik heb ’t nu eenmaal niet zo op mannen. Daarentegen, met een groep vrouwen. . . . !?

Tenslotte. Beste Mik, laat je door mij niet op een dwaalspoor brengen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Wiha »

Graag bij het onderwerp houden. Zou graag nog van anderen een verslag lezen. Staat er al ergens iets op de buitenlandse sites?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door jan »

Je kunt in Antwerpen probleemloos in een rok lopen, Musa, maar mijn ervaring is dat dat overal kan.
Hoewel ik er door mijn beperkingen niet erg lang bij kon zijn vond ik het een bijzonder aangename ontmoeting en het is erg leuk om eens in persoon van gedachten te wisselen in plaats van op een forum.
Tijdens de kennismaking op het terras van café Pansjee ging het trouwens nauwelijks over inhoudelijke zaken maar werd er meer gelachen en gedold.
Er was wel een beetje een taalbarrière met de Fransen en het werd een beetje handen- en voetenwerk. Gelukkig hadden we Jos als een soort tolk bij ons.
Hoe het verder ging kun je lezen in het verslag van Treintje.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door Jos »

mikvanes schreef:Jos:
Mijn zondag was verder gevuld met het leggen van laminaat op de laatste kamer boven, hetgeen de hele zondag in beslag heeft genomen.
Dat doe je in rok?
ja Mik, ik heb ook werkrokken :D
jan reijman schreef:Er was wel een beetje een taalbarrière met de Fransen en het werd een beetje handen- en voetenwerk. Gelukkig hadden we Jos als een soort tolk bij ons.
Dank je, Jan, maar het viel mij op, dat de beide Duitsers ook een aardig mondje frans praatten
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door musa »

Wel wachtende op het verslag ben ik gisteren naar Antwerpen geweest en ik moet zeggen dat ik weinig reactie gekregen had ,het was een leuke dag,ik ben gaan winkelen en heb een cafeetje binnengegaan om iets te drinken .

Misschien was het zo druk dat ik niet opviel ,heb gekeken voor een nieuwe rok maar heb niks naar mijn zin gevonden.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door mikvanes »

Is er nog iemand die de reacties op Twitter heeft nagezocht?
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door mrcsk »

mikvanes schreef:Is er nog iemand die de reacties op Twitter heeft nagezocht?
Wel naar gezocht, maar mijn engels is niet zo goed.
Denk ,blijven zoeken.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door treintje »

In Antwerpen spreken ze gewoon Nederlands hoor.
Ik heb wel gezocht, maar verbazingwekkend genoeg niets kunnen vinden.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Verslag bijeenkomst Antwerpen op 29 oktober 2011

Bericht door jan »

Wie zorgt er eigenlijk voor de foto's?
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Plaats reactie