Bijeenkomst 2012

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door musa »

Ik denk zolang je overdag en ik het centrum loopt je geen problemen tegenkomt en ook in groep zal je je sterker voelen,vreemd dat er niemand gereageerd heeft op mijn reactie.
Bijeenkomst 2012

Berichtdoor musa » zo 08 apr 2012, 22:12 uur
Ik begrijp Ricky's uitspraak een beetje,want Moslims (Marokkanen) zijn degene die in het nieuws komen door "bashing" het in elkaar slaan van andersdenkende vooral homo's ,nu weet ik dat wij geen homo's zijn maar de Moslim bevolking is niet zo ruimdenkend over het rondlopen van een man in een rok en daarom zou ik ook niet graag in die as Genk-Hasselt rondwandelen in rok.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

musa schreef:Ik begrijp Ricky's uitspraak een beetje,want Moslims (Marokkanen) zijn degene die in het nieuws komen door "bashing" het in elkaar slaan van andersdenkende vooral homo's ,nu weet ik dat wij geen homo's zijn maar de Moslim bevolking is niet zo ruimdenkend over het rondlopen van een man in een rok en daarom zou ik ook niet graag in die as Genk-Hasselt rondwandelen in rok.
Musa, zo denk ik er inderdaad over.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Jos »

musa schreef:Ik denk zolang je overdag en ik het centrum loopt je geen problemen tegenkomt en ook in groep zal je je sterker voelen,vreemd dat er niemand gereageerd heeft op mijn reactie.
ik denk er ook zo over: in een groep ben je altijd sterker.
Vermoedelijk heb ik in de haast jouw bericht maar half gelezen :oops:

Maar alles bij elkaar overwegende, lijkt dus Antwerpen als beste locatie uit de bus te komen.

Vermoedelijk komen er ook nog twee man uit Duitsland en kan het toch nog gezellig worden :D :D :D

Als mensen een beter idee hebben, laat het dan nog even weten, anders sluiten we deze discussie en start ik komend weekend een nieuwe op, waarbij locatie en plaats bekend zijn. Dan kan ik meteen aan het begin de deelnemers vermelden.
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door musa »

Inderdaad ,Antwerpen lijkt ons voor alle leden de beste verzamelplaats en het is het overdag zeer gezellig druk,ik zal er alles aan doen om daar te kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Wiha »

Als nu de datum en locatie bekend zijn is het het beste om een topit te beginnen waar de locatie en datum in genoemd worden. In het eerste bericht kunnen dan weer steeds de personen die zicht hebben aangemeld genoemd worden. Dit onderwerp is namelijk al 4 pagina's lang en nodigt voor personen die willen komen niet meer uit om te lezen en te achterhalen wat d datum en locatie is.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

Zou het niet vernieuwender zijn voor een aantal leden die verleden jaar op de bijeenkomst waren als er in een andere plaats als Antwerpen een bijeenkomst wordt gehouden? Een plaats in Nederland bijvoorbeeld.
Stoere mannen dragen een rok
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door DIDI69 »

Geen nieuws meer (datum & locatie) ivm een mogelijke volgende bijeenkomst ...?
Heb reeds een aantal bijeenkomsten meegemaakt, steeds aangename sfeer en lotgenoten ontmoet.

Datum:
liefst op een zaterdag vanaf 19/05/2012 tem ...
Locatie:
Best weer een poll starten, afhankelijk van het aantal replys uit Belgie & Nederland, locatie kiezen waar de meeste deelnemers vandaan komen (maw meeste stemmen uit Belgie = locatie in Belgie)

Bye
Didi
Gesloten