Bijeenkomst 2012

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Bijeenkomst 2012

Bericht door Jos »

Zoals Jan als ergens vertelde, dansen de koeien weer in wei, blij dat het voorjaar is.
Musa vraagt net bij het oude topic van vorig jaar of er nog mensen het komend weekend naar Antwerpen willen komen.

Tijd dus om een te kijken of er nog mensen zijn, die interesse hebben in een nieuwe bijeenkomst en waar we die dan zouden kunnen houden.
Allereerst wil ik vragen of er mensen zijn, die een goed idee hebben voor een lokatie, misschien afhankelijk van de woonplaats van eventuele deelnemers.

Vermoedelijk is er van de zomer nog een grote bijeenkomst te verwachten in de regio Keulen. Daar is op het duitse forum al over gepraat, maar er is nog niets concreet:
http://www.rockmode.de/index.php?topic=3409.0
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door jan »

Keulen is wel wat erg ver en kostbaar om er te komen: De IC kost pakweg 130 euro retour, dus voor mij onhaalbaar.
Voor jou in Heerlen is het natuurlijk een makkie.
In Antwerpen ben ik vorig treffen nog geweest dus effe niet.

Den Haag leent zich erg goed voor een bijeenkomst. Er is een perfect trefpunt waar je mekaar niet mis kan lopen op een plein dat via steegjes bereikbaar is vanaf de winkelstraten: Haagsche Bluf. Ruime zitmogelijkheden en een groot terras van koffieketen Kaldi. Kortom een ideaal trefpunt, gemakkelijk bereikbaar met tramlijn 17 vanaf de stations, halte Gravenstraat.
Bekijk de fotogalerij op http://www.haagschebluf.nl

Vanaf Haagsche Bluf kun je een prachtige wandeling maken vol cultuur, historie en eeuwenoude architectuur via de Hoogstraat, Plaats, Lange en Korte Vijverberg, Mauritshuis, Binnenhof en Buitenhof.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door musa »

Voor mij is Den Haag te ver,Antwerpen was bedoelt als privé initiatief,maar niemand was geïnteresseerd,ik zie wel waar de volgende bijeenkomst word gehouden en zal wel de dag zelf beslissen of ik kom of niet.
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Henry-L »

Ik kan begrijpen dat Noord-West Nederland voor de Nederlandse leden gemakkelijk te bereiken is. Vanuit West-Vlaanderen (Musa, ik, ...) is dit echter een flinke afstand. De voorbije bijeenkomst in Antwerpen was vlot te bereiken voor iedereen uit Vlaanderen en Zuid-Nederland.

Is er ergens meer centraal in Nederland/Vlaanderen een leuke stad om bijeen te komen?

;) Bart
...
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door jan »

Tja, Bart, ik ben vanuit Den Haag verleden jaar naar de bijeenkomst in Antwerpen gekomen met de trein dus dat moet andersom ook kunnen. De trein reist snel en comfortabel, trekt zich niks aan van files en kost niet meer dan het brandstofverbruik van de gemiddelde auto.
Bovendien hoef je niet naar een parkeerplaats te zoeken; dat scheelt tijd en ergernis. (En een hoop geld)

Het zou een beetje saai worden wéér voor Breda te kiezen.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door musa »

Wij (bart en ik) wonen niet in Antwerpen maar respectievelijk in Brugge en Oostende en Antwerpen is al meer dan een uur reizen voor ons.

Den Haag

Totaal ,3 uur 20 reizen heen en 3 uur 20 reizen terug totaal 6 uur en 40 min reistijd en +- €60 voor een kaartje heen en terug

Iets teveel van het goede

Raar maar waar,Breda is ook meer dan 3 uur reizen en even duur
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Jos »

tot nog toe alleen reacties uit de zuidelijke regionen. Het lijkt dus overbodig om daar echt rekening te houden :o :o
Als er mensen uit het noorden zijn, die willen komen, meldt je a.u.b. :)
Als alternatief voor Antwerpen zou je kunnen denken aan Eindhoven, of Hasselt met gratis openbaar vervoer in de stad:
http://toerisme.hasselt.be/nl/0/content ... sselt.html

Mijn idee is in ieder geval op een zaterdag ergens in juni.

Laat iets van jullie horen mensen, ik zal ook bij onze ooster- en zuiderburen nog eens polsen.
een fervent rokdrager
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

Ik wil ook wel komen op de bijeenkomst,alleen zaterdag 23 juni kan ik niet.De rest van de zaterdagen kan ik wel.
Jan, je kan met me meerijden als je ook wil gaan.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door jan »

Ricky:
Ik reis altijd alleen want ik wil weg als het lichaam op is en dat is bij mij nogal snel.

Eindhoven en Hasselt vind ik zeer onaantrekkelijke steden en dus zonde van het geld.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Jos »

musa schreef:Den Haag

Totaal ,3 uur 20 reizen heen en 3 uur 20 reizen terug totaal 6 uur en 40 min reistijd en +- €60 voor een kaartje heen en terug

Iets teveel van het goede

Raar maar waar,Breda is ook meer dan 3 uur reizen en even duur
Als dat voor jullie een probleem is, wil ik wel over Antwerpen omrijden om jullie op te pikken. Ik reis altijd met de auto, omdat dat voor mij goedkoper is: ik rijd op LPG, dat ik in Belgie tank :D
Dat scheelt voor jullie ook in de kosten.

Blijkt echter, dat uit het noorden verder toch niemand zich meldt, stel ik voor om weer in Antwerpen samen te komen.

Voor mij is alleen de laatste zaterdag van juni niet mogelijk, want dan ga ik op vakantie :D
een fervent rokdrager
Gesloten