Bijeenkomst 2012

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door jan »

Gaat je vrouw ook mee?
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Henry-L »

Jos schreef:Dan stel ik voor om op 16 juni bijeen te komen, de dag voor vaderdag
Henry-L schreef:16 juni ... 't staat genoteerd.
Ricky schreef:Bij mij staat 16 juni ook genoteerd.
Kiltmans schreef:Als het 2e helft juni wordt wil ik er graag bij zijn. ... ... zondag 1 juli kan ik ook hoor! ;)
:o ... en de quotes staan echt wel in chronologische volgorde ... ;)
De moeilijkste kaap was dus al genomen. Nu nog uitzoeken waar elkaar zullen treffen.

Voor de meeste Vlamingen is het een cliché wegens meermaals er al geweest: Bokrijk.
Ik ben er echter nog nooit geweest :oops:
Het ligt net buiten Wiha's kaartje, rechtsonderaan, onder Zonhoven. Wie met openbaar vervoer komt, kan opgepikt worden aan het station van Hasselt. Bokrijk ligt nog geen 10km buiten Hasselt.

Bart
...
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

Hoe staat het met Bokrijk met het aantal moslims zo tussen Hasselt en Genk in?
Stoere mannen dragen een rok
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Henry-L »

Vermits Bokrijk een toeristisch themapark is, zullen er naast Moslims ook wel Hindoes, Joden, Boeddhisten, Christenen en Taoïsten zijn.

Ricky, ik hoop dat hierbij je vraag beantwoord is. Indien niet, wil ik daar in juni best wel eens over van gedachten wisselen. Het moet tenslotte niet altijd over rokken gaan. ;)

Bart
...
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door jan »

Ricky, ga je ergens niet naartoe als er moslims zijn? Wat grappig!
Dan kan je nergens meer naartoe want overal om ons heen zijn mensen met allemaal hun eigen religie.
Daar merk je niks van want het staat niet op hun voorhoofd getatoëerd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door musa »

Ik begrijp Ricky's uitspraak een beetje,want Moslims (Marokkanen) zijn degene die in het nieuws komen door "bashing" het in elkaar slaan van andersdenkende vooral homo's ,nu weet ik dat wij geen homo's zijn maar de Moslim bevolking is niet zo ruimdenkend over het rondlopen van een man in een rok en daarom zou ik ook niet graag in die as Genk-Hasselt rondwandelen in rok.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

Henry-L schreef:Vermits Bokrijk een toeristisch themapark is, zullen er naast Moslims ook wel Hindoes, Joden, Boeddhisten, Christenen en Taoïsten zijn.

Ricky, ik hoop dat hierbij je vraag beantwoord is. Indien niet, wil ik daar in juni best wel eens over van gedachten wisselen. Het moet tenslotte niet altijd over rokken gaan. ;)

Bart
jan schreef:Ricky, ga je ergens niet naartoe als er moslims zijn? Wat grappig!
Dan kan je nergens meer naartoe want overal om ons heen zijn mensen met allemaal hun eigen religie.
Daar merk je niks van want het staat niet op hun voorhoofd getatoëerd.
Ik vroeg het alleen omdat er eerder een bericht gepost werd dat je beter niet naar Aalst kon gaan in verband met de hoeveelheid moslims die daar wonen.En het klopt ook inderdaad dat je daar beter niet kunt heen gaan,want ik heb wel eens een reportage gezien op tv hoe het er daar aan toe gaat.Of jullie willen graag meer risico lopen in plaatsen om door alleen maar gedeeltes van het centrum te willen lopen waar alleen maar moslims lopen.

Ik heb hier een filmpje van Eindhoven om een beetje indruk te krijgen van het centrum,waar mij overigens opvalt in dit filmpje dat er wel heel weinig rokjes gedragen worden door vrouwen.
http://www.youtube.com/watch?v=lOotSxzyXzE
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Jos »

Bokrijk zou een optie kunnen zijn, maar vergeet niet dat het een toeristisch themapark is, waar ik verschillende malen ben geweest, de laatste keer met een van mijn kinderen een jaar of 6 geleden. De normale toegangsprijs voor volwassenen is 10 euro en voor een aantal zaken moet extra betaald worden:
http://www.bokrijk.be/praktisch-tarieven.aspx
Het is dus maar wat wij willen.

In ieder geval hoop ik op een groot aantal deelnemers op 16 juni a.s. :D :D

Persoonlijk heb ik geen problemen met moslims of wat dan ook gehad tot nu toe de afgelopen 3 jaar, ofschoon ik zelf vlakbij een buurt woon met veel buitenlanders van allerlei pluimage en ze ook regelmatig (in rok) in supermarkt of zo tegen kom. Zelf denk ik, dat het belangrijk is hoe je deze mensen kunt benaderen en hun vragen, indien de mogelijkheid daartoe is, te beantwoorden
een fervent rokdrager
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door ecokilt »

'Zolder' is een gemeente niet ver van Hasselt, wellicht ook veel moslims (gesloten koolmijnen met veel Turkse immigranten).
Ik kom daar altijd in rok, zonder problemen.
Ik denk niet dat veel moslims automatisch moeilijke streek betekent.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2012

Bericht door Ricky »

Het is niet zo als er veel moslims zijn, dat ik dan niet kom naar de bijeenkomst.Ik ben er gewoon de 16de.
Stoere mannen dragen een rok
Gesloten