mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door jan »

Er is op 15 en 16 april een mannenrok tentoonstelling in Ambazac in Frankrijk, iets boven Limoges.
Wel een stukje rijden (vanaf Zoetermeer 845 kilometer) maar we kunnen met meer mannen in een auto, kunnen we onderweg een kopje koffie doen bij de Maagd van Orléans.

Zie http://jupe-expo.fr

Nu zullen jullie wel denken "wat een overbodige mededeling" maar ik mag het jullie niet onthouden.
De benzine is wel wat goedkoper daar en bovendien is de toegang gratis.

Au revoir.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door musa »

Afbeelding

Ja,Jan in Peking is er ook een tentoonstelling ,we kunnen op het plein van de vrede een kopje thee drinken,let wel de toegang bedraagt 1000 yuan :D

Het gaat niet gemakkelijk zijn om iedereen gelukkig te maken door een geschikte locatie te vinden.
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door Jean Luc »

Salut à touTEs ,
Si quelque (s )unEs d'entres vous sont partantEs et venir jusque Charleroi , d'ici ,il y a environ 690 kms ,alors , faites le moi savoir "balfroid.jluc@skynet.be " car ,il faut prévenir Caro et Jérome Salome
A bientôt j'espère
Jean-Luc
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door Jos »

vrij vertaald:
groeten aan iedereen,
als er onder jullie zijn, die willen gaan, kom naar Charleroi, van hieruit is het nog maar 690 km, dus laat het me weten via "balfroid.jluc@skynet.be", want we moeten Caro en Salome verwittigen
tot spoedig ziens, hoop ik, Jean-Luc
een fervent rokdrager
soraya
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 nov 2009 20:49

Wat leuk zeg

Bericht door soraya »

Wat leuk zal vast een gezellige dag worden, wens ieder die er naartoe gaat dan ook een gezegende bijeenkomst :) Soraya
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door Jos »

ik wil proberen er heen te kunnen gaan, maar moet wel een paar dingen meer weten alvorens te kunnen beslissen, want ik zal hiervoor vermoedelijk een of twee dagen vrij moeten nemen hiervoor:
is het haalbaar om met minimaal verlof nemen even op en neer te rijden naar Albazac en wat zijn dan de mogelijkheden

Je voudrais essayer d'y aller, mais il doit être quelques choses à savoir avant de décider, car je vais sans doute prendre un ou deux jours de libre pour ce faire:
est ce possible de prendre un moment et partir avec un minimum de libre jours a Albazac et quelles sont les possibilités

Ich möchte gern hinfahren, aber ich da einiges wissen, eher ich mich entscheiden kann, denn vermutlich brauche ich dazu ein oder zwei Tagen Urlaub:
gibt es eine Möglichkeit hin und zurück nach Albazac zu fahren ohne oder nur eine Ferientag(en) und was sind dann die möglichkeiten
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: mannenrok expo (pour Jean-Luc aussi)

Bericht door willi »

“Soraya!”, wat leuk om weer ‘ns wat van je te horen! . . . Hoe gaat ’t met je.
Je bent op dit moment nog de enige aan dit forum deelnemende vrouw; in ieder geval de ‘hoogst geplaatste’ (grapje).
Nou ja, grapje . . , onze (vrouwelijke) steun en toeverlaat Masker, is ons helaas ontvallen. Ik hoop dat je haar plaats met dezelfde passie en hetzelfde inlevingsvermogen kunt innemen; dat zou mij en vermoedelijk velen van ons enorm veel plezier doen.

Groetjes,
Willi
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie