foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door musa »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door DIDI69 »

Hoi rokkende mannen:

Musa, tks voor de pics.

Aanwezig op de bijeenkomst te ANR:
Barbara (BE), DiDi (BE), Eric (BE), Jos (NL), Kiltmans (NL), Musa (BE), Ricky (NL), Rokwens (BE), Yoram (D)

&

Special guest: Zjuul Krapuul (van de groep KATASTROOF)
zie in de sectie foto's !!!

Hi WIHA: kan jij deze in sectie "beroemdheden" plaatsen (lukt me niet)
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door Jos »

Hier nog enkele foto's.
v.l.n.r.: Ricky, Musa en Kiltmans
v.l.n.r.: Ricky, Musa en Kiltmans
P6160130.JPG
v.l.n.r.: Erik, Yoram, Jos, DiDi69, Rokwens, Ricky
v.l.n.r.: Erik, Yoram, Jos, DiDi69, Rokwens, Ricky
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door Jos »

Tijdens onze wandeling een kort bezoekje gebracht aan het Sint Nicolaaspleintje, een leuke binnenplaats bij het Sint-Nicolaasgodshuis.
P6160127.JPG
P6160128.JPG
P6160129.JPG
een fervent rokdrager
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door mrcsk »

Zo te zien was het weer een mooi bijeenkomst.
En de zon was ook van de partij zo te zien
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door Wiha »

Mooie foto's maar ik mis het verhaal achter de ontmoeting.......... Zou dit graag willen lezen en ook weer leuk voor Man van Nu
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door musa »

Wel eerlijk gezegd is er eigenlijk maar weinig verhaal,maar ik zal het mijne vertellen.

Met een trein probleem op de verbinding tussen Gent en Antwerpen had ik besloten om vroeger te vertrekken ,om 0900
kwam ik aan in Antwerpen Centraal een beetje vroeg want Antwerpen begint te leven vanaf 10 uur,dus eerst een lekkere koffie in de MD en dan heb ik eerst de ontmoetingsplaats gezocht na een beetje slenteren heb ik ontdekt dat er een markt was en daar heb ik lekkere thee gedronken en een soort van pannenkoek met warme kaas en honing gegeten .

Na een beetje winkels bezocht te hebben was het tijd om naar de ontmoetingsplaats te gaan en daar zat Ricky al te wachten en na een tijdje kwamen de leden één voor één toegestroomd,we hebben een leuke babbel gehad en omdat ik thuis bezoek verwachte wilde ik eerder vertrekken met de treinproblemen in mijn achterhoofd.(reistijd +35 min)

Barbara stelde mij voor om met haar mee te rijden tot in Brugge en dat heb ik in dank aanvaard ,de andere leden gingen een wandeling doen in Antwerpen.

Dat is zo een beetje mijn verhaal
Laatst gewijzigd door musa op 20 jun 2012 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door Jos »

Het verhaal bij de foto’s:
We zouden verzamelen bij cafe Plansjee op de hoek van het Hendrik Conscienceplein en de Wolstraat.
De eersten waren al ruim voor 13.00 uur op de bewuste plek. Jos kreeg prompt een sms’je met de opmerking dat het gesloten was. Hierop meteen bericht gegeven, dat dit vorige keer ook zo was, maar om 13.00 uur gaat het open. En dat klopte gelukkig ook nog.
Rond kwart over een waren de meesten aanwezig:
DiDi69, Kiltmans, Barbara, Ricky, Musa en Jos. Yoram had een berichtje gestuurd, dat hij later zou komen. Tot mijn blijde verrassing waren Rokwens en Erik ook aanwezig, alhoewel onaangekondigd.
Zo waren wij dus toch nog met 9 mensen. :D
Wij hebben gezellig enige glaasjes genuttigd en hebben nader kennis gemaakt in afwachting van Yoram. Intussen ook nog een onverwacht telefoontje van Jan Reijman gekregen, die ons allemaal de groeten deed. Hij krijgt natuurlijk van iedereen de groeten terug !
Omdat wij van Yoram nog geen bericht hadden na lange tijd, besloten wij alvast aan de wandel te gaan en hebben hierbij een kort bezoek aan het Sint Nicolaaspleintje gebracht. Een enig binnenplein met prachtige oude gebouwen en een leuk terras. In een van de omliggende gebouwen was een bruiloft in volle gang.
Dan onze wandeling voortgezet richting Groenplaats alwaar de band Katastroof optrad. Intussen hebben een paar man ons reeds verlaten en voegt Yoram zich bij ons. Met zijn zessen verder gewandeld en een nieuw terrasje gepikt.
Bij vertrek van dit terras een kort gesprek gehad met een redelijk grote groep Nederlanders, die wat vragen hadden over onze rokken en de achterliggende gedachte. Uitleg gegeven en een paar visitekaartjes van het forum achter gelaten en door een van hen een foto laten maken van ons zessen.
Met zijn vieren nog lekker gegeten daar om de hoek waarna onze wegen zich scheiden. Yoram bleef nog tot zondag; de anderen gingen huiswaarts of naar een volgende afspraak.
Al met al een gezellige dag, die zo goed als droog is gebleven.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: foto's bijeenkomst 16 juni 2012

Bericht door Jos »

Ik heb nog enkele foto's toegevoegd, die ik van andere leden over de bijeenkomst gekregen heb:
op het eerste terras
op het eerste terras
onderweg op Sint Katelijne
onderweg op Sint Katelijne
op het Sint Nikolaaspleintje
op het Sint Nikolaaspleintje
een fervent rokdrager
Plaats reactie