Nieuwe bijeenkomst ?

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

geef aan welke data jouw voorkeur hebben

Peiling eindigde op 16 sep 2012 19:47

zaterdag 6 oktober
4
13%
zondag 7 oktober
3
10%
zaterdag 13 oktober
5
16%
zondag 14 oktober
2
6%
zaterdag 20 oktober
5
16%
zondag 21 oktober
3
10%
zaterdag 27 oktober
6
19%
zondag 28 oktober
3
10%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Jos »

De stemming is al twee dagen gesloten en zo te zien genieten de zaterdagen 13 - 20 en 27 oktober de voorkeur.
Ik zeg dit, omdat ik weet, dat een man alleen voor de 27e heeft gekozen, deels in afwachting van de locatie.

Het wordt ook tijd de locatie vast te leggen, maar ik weet niet wie er allemaal voor bovenstaande data gestemd hebben en waar ze vandaan moeten komen.

Willen de mensen, die voor bovenstaande data gekozen hebben, zich even bekendmaken en vertellen uit welke buurt ze moeten komen.
Gaarne zo spoedig mogelijk duidelijkheid hierover.
een fervent rokdrager
satijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2012 02:21

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door satijn »

Satijn
Nieuwe bijeenkomst bij marieposa in Amsterdam op 6 oktober.Je kan je dan meteen omkleden.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Jos »

6 oktober zit niet meer tussen de de te kiezen data, satijn

Maar ik krijg nog weinig reacties van de mensen, die gestemd hebben op bovenstaande data: 13 - 20 - 27 oktober
een fervent rokdrager
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Ricky »

Ik heb op de zaterdagen 13,20 en 27 oktober gestemd,omdat op het moment dat ik stemde nog niet bekend was op welke zondag in oktober ik een lipdub opname als zwarte piet had,dacht ik dan stem ik later wel op de zondagen als dat bekend is,maar dat kon achteraf niet.Maar het hangt nog van de lokatie af of ik kom.Ik kom uit de regio Leiden.
Stoere mannen dragen een rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door musa »

Ik heb ook op die data gestemd ,ik wacht de locatie af, Amsterdam is de enige plaats buiten Antwerpen die ik wil doen,ook is het onder voorbehoud of mijn vrouw al dan niet moet werken die dag.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Jos »

reacties van Musa, Ricky en Satijn. Dat zou dus betekenen dat we slechts met zijn vieren zijn.

Met een ander lid heb ik via de prive email contact gehad, maar door problemen met mijn email is deze, en andere berichten, helaas verloren gegaan. Laat hij aub even wat weten of hier of via email, dat maakt mij niet uit. Maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door jan »

Satijn had het over een bijeenkomst van Marieposa in Amsterdam, Jos. Dit betreft een travestiebijeenkomst, zo blijkt uit Google, en heeft dus niks te maken met "onze" bijeenkomst.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door musa »

weinig relevante reactie voor de bijeenkomst we zijn eind september en maar een handvol mensen hebben gereageerd.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Jos »

ik ben het helemaal met je eens Musa en vraag me ook af of het nog zin heeft om door te gaan met deze bijeenkomst.

Laat iets van je horen mensen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe bijeenkomst ?

Bericht door Wiha »

Dat zou niet leuk zijn. Het zou dan de eerste bijeenkomst zijn van rokvoormannen die niet door gaat omdat er te weinig aanmeldingen zijn. Volgens mij is het zelfs een keer met 3 a 4 mensen wel doorgegaan.
Ik weet ik heb makkelijk praten en ben er nog nooit bij geweest maar goed dat is vanwege de thuis situatie zoals bekent.


Een ieder die dus wil komen, laat het even weten !!!!
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gesloten