27 oktober 2012 in Antwerpen

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 27 oktober 2012 in Antwerpen

Bericht door Jos »

dank je Jan,
we zullen er met zijn allen een leuke dag van maken.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 27 oktober 2012 in Antwerpen

Bericht door Jos »

Het weer was prachtig in Antwerpen vandaag. Op een korte regenbui na was het overwegend zonnig, maar wel redelijk koud.

Aan het weer lag het dus niet, maar we waren helaas toch maar met zijn tweeën: Ecokilt en ik.

Ik was om 13 uur bij cafe Plansjee en helaas was dit gesloten. Daar een half uur blijven staan in afwachting van een eventuele niet aangemelde mannenrokker. Intussen contact met Ecokilt gehad, die wat later met de trein kwam en ben intussen op mijn gemak naar de Groenplaats gelopen en ben daar op een terras lekker in de zon gaan zitten tot Ecokilt er ook was.
Samen gezellig wat gedronken en daarna op ons gemak over de Meir gelopen, nog een glaasje gedronken en rond half 6 zijn we richting huis vertrokken.
Helaas geen foto's, omdat ik mijn camera thuis had laten liggen.
een fervent rokdrager
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: 27 oktober 2012 in Antwerpen

Bericht door stapjevoorstapje »

Jammer, maar zaterdagen kan ik nooit. Ik geef dan vormingscursussen.
Misschien eens een zondag proberen ? Of een vrije dag ?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 27 oktober 2012 in Antwerpen

Bericht door Jos »

hallo stapjevoorstapje

leuk dat je hier reageert, maar als je terug kijkt in het verleden, heb ik daar al vaker een pol gestart om te kijken, waar de voorkeur ligt: zaterdag of zondag en blijkbaar kunnen de meesten op zaterdag.
Dit heeft natuurlijk ook tot voordeel, dat de winkels open zijn en het overal druk is, waardoor je als groep zeker opvalt ;)
een fervent rokdrager
Plaats reactie