Zaterdag 26 april bijeenkomst in Breda

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Peter v

Re: Zaterdag 26 april bijeenkomst in Breda

Bericht door Peter v »

Het idee is nu wel duidelijk, dacht ik.

Een ontmoeting hebben wij voor elkaar. Bijkomend plus punt is dat dan mensen meerdere mannen in rok tegelijk zien, bij elkaar, dat maakt wel indruk. Wat mensen daar van maken... :? dat moeten zij weten. Het is al moeilijk genoeg om vijf man bij elkaar te krijgen. Als wij nu vijf man hebben, mag dat een wereld wonder heten, en ook nog allemaal in rok? Helemaal bijzonder. Moeten wij nu aan enkelen daarvan vragen om in broek te komen? :( :roll: Er zit wel wat in in de gedachte dat er mensen bij lopen in broek. Goed door gedacht. De mannen rok dragers, natuurlijk in rok, en hun liefhebbend partners :o :shock: :shock: erbij in broek :D :D :? Dat is dan een mooie groep. Het is toch de vraag of mensen die zo wie zo moeilijk doen, het zullen opmerken dat er ook broek dragenden bij zijn die bij de groep horen. Of dat die mensen in broek toegeschreven worden aan meelopend toevallige passanten. Het doet er eigenlijk niet toe wat anderen er weer van maken, je doet het toch voor sommigen nooit goed. Rok dragen doe je allereerst voor je zelf, en ook als eerbewijs aan jezelf en anderen, je bent dan ook wel degelijk herkenbaar op die bijeenkomst voor elkaar als rok drager. als rok drager kom je natuurlijk op bijeenkomsten in rok, tenzij je wel serieus, maar nog niet helemaal zo ver bent. Dan kom je maar in broek. Dus hebben wij vijf man in rok en twintig in broek.... :? ;) :roll: :roll: :roll:

Goede, begrijpende vrienden, bekenden mogen dan voor wat mij betreft ook mee, die gaan dan mee in hun broek. Als er dan maar niet te veel zijn, :? zodat ze het bij elkaar zitten van de rok dragers niet belemmeren. Zij kunnen dan evt aan een ander tafel zitten. Het is dubbel, met een kleine groep is het gemakkelijker een tafel / plaats te vinden om bij elkaar aan tafel te zitten en praten. Zijn er meer, dan zou je eerder aan een reservering moeten denken, om er zeker van te zijn dat je allemaal met elkaar kunt praten. Vijf man aan een tafel moet wel lukken. Ik zie er wel naar uit.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Zaterdag 26 april bijeenkomst in Breda

Bericht door jptje »

voor de gene die met de auto komen,je kunt bij het station op de p+r parkeerplaats parkeren die ligt langs het station.
kost E1,60 per uur.
d eprijs van andere parkeer plaatsen ligt ongeveer gelijk
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
pp62
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2008 22:31

Re: Zaterdag 26 april bijeenkomst in Breda

Bericht door pp62 »

Sorry, voor (waarschijnlijk) te late melding maar door omstandigheden kan ik vandaag niet komen bij de bijeenkomst in Breda. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik hoop dat er binnenkort nog een bijeenkomst komt zodat ik daar dan wel erbij kan zijn.

Aan alle die wel gaan, heel veel plezier in Breda!

pp62
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Zaterdag 26 april bijeenkomst in Breda

Bericht door RokSterNL »

Ik heb zaterochtend rond 7 uur nog wel op het Rok voor mannenforum gekeken, maar aan de tijd te zien waar jij het bericht op hebt geplaatst, klopt dat ik dit bericht niet meer meegekregen heb.

We miste je al. Wel jammer :(. Volgende keer zullen we dan maar zeggen. Er komt zeker wel weer een bijeenkomst.

Hoe het ons vergaan is zal ik in een apart topic schrijven.

Groetjes van RokSterNL
Gesloten